Prachtig duo
Het is een beetje een ratjetoe geworden. Maar de bovenste drie vormen wel een beetje de harde kern.
Gevolgd door de
blauwe Squale 1521 als bewezen vakantiehorloge.
Kleurrijk en smaakvol Patrick
Haha, weer in een squale fase beland merk ik. Ik had er ook ooit vier in de collectie. Die full lume is wel tof, en de blue blasted een klassieker. De speedy pro blijft natuurlijk mijn favoriet binnen jouw collectie
Dankje!
Ja ik vind ze heel leuk, om te verzamelen. Terwijl ik eigenlijk al weet dat weinig kan tippen aan de blauwe blasted. Maar dat is persoonlijk! Die kleuren blauw zijn subliem.
Ja die Speedy Pro is een categorie op zich.
Mooie set Patrick! Die SLA springt er voor mij uit.
Die premium duikers van Seiko zijn toch wel gaaf
Dit is de huidige stavaza van de collectie. Maar(!) twee horloges.
Heb echt van alles gehad, van een Seiko Monster tot een Rolex Day-date en van een Alpha Paul Newman tot een AP Royal Oak offshore. Ben hier al twintig jaar lid (wtf) en heb echt van alles voorbij zien komen.
Merk dat ik de horloges uit het hogere segment niet meer bij mij (en mijn werk) vind passen en dat ik voor het lagere segment gewoonweg niks voel… Vind in deze twee letterlijk de gulden middenweg. Kan echt genieten van zo’n “quirky” JLC en de klasse van de IWC.
Maar goed, wie weet verandert dat over een paar maandjes wel weer. Blijf wel een flipper denk ik
Hermès signes? Cool. Krijgt een like ondanks het verkeerde topic.
Ja wat mij betreft ook nog steeds onovertroffen, beste Seiko. En misschien ook wel beste horloge in de categorie 3k, (oké hij was nog wel net iets duurder).
Mooi duo! Geelgoud met groen leder is een fijne combi.
Jaaaa… zelf vind ik de SLA017 nog net wat mooier.
Ik vind zelf de proporties van de SJE beter. Maar als je grotere polsen hebt past de SLA waarschijnlijk beter.
Thanks! Ben ik helemaal met je eens
Dat mag ook wel, toffe collectie
Zijn mijn laatste 2 toevoegingen, aanrader!
Waarom? Zo te zien is dat vooralsnog niet echt je ding
Lekkere collectie verder
Top trio!