Goede set! Ik kan me in de meeste wel vinden! De nieuwe Ingy is natuurlijk een super aanwinst.
Poeh, dat is een knappe collectie. Een dresser ontbreekt inderdaad nog.
En die van jouw zijn indd top. Beide merken heb ik al eens gehad, maar deze keer mag het een simpelere uitvoering zijn.
Zoiets spreekt me ook wel aan:
Gelukkig ben je niet meer boos over sommige keuzes
Alles boxjes aanvinken heb ik indd al langer geleden losgelaten, maar iets meer ‘dressy’ voor erbij zie ik toch wel zitten.
Zelf weten. Heb je gewaarschuwd
Therapie slaat aan.
IWC Portugieser misschien wat voor je naast jouw schitterende Ingenieur
Prachtige collectie verders
Dat is de datejust toch voldoende?
Top collectie. Meer dress, waarom geen JLC?
Mooie set hoor!! Heb je die Ingenieur uit het blauwe gekocht van die arme jongen die er zo mee te koop liep? Stuk voor stuk horloges die mij wel kunnen bekoren in ieder geval
Da’s de mooiste!
Gewoon alle vergelijkbare horloges opruimen. Houdt je er nog genoeg over.
Nope, beiden 36 mm; de Tifanny oogt groter.
Dit is toch gewoon een top collectie
Tja alleen als je dat zelf ook echt wil natuurlijk.
Dank
Goede tip. Veel varianten en niet te chique. Die 40mm versies zijn fraai.
Daar heb je eigenlijk een prima punt ja.
Bedankt!
Haha die arme jongen heeft hem nog steeds. Ik was niet filantropisch genoeg van aard om dat exemplaar te nemen.
Een JLC wil ik absoluut nog eens! Heb een polaris gehad, maar b.v. een MUT vind ik ook prachtig, maar wel kostbaar als potentiele kistzitter.
Dit klinkt heftig ;), het ruilaanbod was niet interessant voor mij, klinkt stuk netter. En eerst verkopen was geen optie. Maar onwijs veel plezier met je horloge sowieso een topper!!!
Die loopt er nog mee te koop , Schijnbaar willen mensen geen €1000,- besparen en maken ze voor dat bedrag liever zelf een krasje
Wat een super collectie geniet ervan!