Nee, die is er nog
Thx!
Eens en eens. Zoiets zou ik idd nog wel 'ns willen.
Finally een iwc da vinci… die zie je niet zo vaak! Favo horloge! Mooi
Thx, ze zijn er wel hoor in het wild
Ik weet er niks van dus ik kijken. C24 zegt er 638 te koop te hebben staan. Wel veel prijsverschillen.
Dat zijn weliswaar da vinci’s, maar niet allemaal hetzelfde. Ze zijn niet zeldzaam, dat zeker niet. Dit was mijn grail toen ik student was en heeft nog altijd een speciaal plekje binnen de verzameling
Ik denk toch dat de Cartier het veld gaat ruimen voor een SBGW231 als dresswatch. De 231 is al jaren een mini-grail voor mij, dus ik heb het gevoel dat het nu tijd is om er een te gaan halen in plaats van andere horloges te kopen en mij daarna af te vragen waarom ik geen 231 heb gekocht
. De Ronde is daarom binnenkort te vinden in het blauw.
Ik snap dat jullie allebei vinden dat de Oris het ‘minste’ horloge is, maar gek genoeg is dat juist het horloge waarvan ik het meest overtuigd ben. Ik heb hem gekocht zodra hij uitkwam en hij bevalt me op alle fronten véél beter dan een BB58, die ik inmiddels al 3 keer gehad heb.
Een Pelagos als upgrade is dan weer het overwegen waard… maar die krassen als een malle en volgens mij werkt Tudor ze niet opnieuw af bij een service? Dan valt die helaas ook af.
Een Doxa als kleurrijke zomerknaller klinkt zeker niet verkeerd! Ik zou dan wel voor deze gaan
Of misschien toch safe spelen en een Ice Blue Twelve of inderdaad een kleurrijke Citizen halen die ook de rest van het jaar niet misstaat, aangezien de Doxa vooral voor de zomer zal zijn. Keuzes… keuzes…
Wordt vervolgd.
Ook mooi, misschien valt er een ruil te doen want ik dacht er 2 in het blauw te spotten
Dat snap ik ![]()
.jpeg)
of gewoon meteen

Je hebt gelijk ik heb daar inderdaad nog geen plaatje van gepost. Zal ik binnenkort eens doen! Ik draag hem inderdaad niet veel😭
dat zijn dus die fameuze bubbeltjes. nooit gezien waar het over ging bij de sbgw231. is dat bij alle sbgw2xx-modellen, enkel tot een bepaald Productiejaar, …?
Het komt bij alle SBGW2xx-modellen voor. Bij de ene plaat zie je het duidelijker dan bij de andere, maar het fenomeen is er in principe altijd.
Grand Seiko heeft dit ook onderkend en heeft bij de SBGW3xx-series de constructie aangepast, waardoor dit effect niet meer voorkomt.
Hebben ze dit eigenlijk ook opgelost voor klanten die reeds in het bezit waren van een horloge met deze klachten?
Start 2026:
Gisteren de Zenith EP Classic Cars ingeruild op mijn 1ste 2e Breitling: D Co-Pilot
Ho groot het verschil met mijn Crosswind
Daarnaast vorig jaar de Zenith Espagna ingeruild op 39mm Tudor BB
Goede ervaring meet “Wrist Candy” & “Q-Watches”
Collectie neo-vintage handwindertjes/quartz horgloges voor bij de “kantoor outfit” ook compleet
Epic plaatje. Is dat het standaard bandje?
Fraaie collectie krijgt alles draagtijd in een jaar?