Ik denk toch dat de Cartier het veld gaat ruimen voor een SBGW231 als dresswatch. De 231 is al jaren een mini-grail voor mij, dus ik heb het gevoel dat het nu tijd is om er een te gaan halen in plaats van andere horloges te kopen en mij daarna af te vragen waarom ik geen 231 heb gekocht . De Ronde is daarom binnenkort te vinden in het blauw.
Ik snap dat jullie allebei vinden dat de Oris het ‘minste’ horloge is, maar gek genoeg is dat juist het horloge waarvan ik het meest overtuigd ben. Ik heb hem gekocht zodra hij uitkwam en hij bevalt me op alle fronten véél beter dan een BB58, die ik inmiddels al 3 keer gehad heb.
Een Pelagos als upgrade is dan weer het overwegen waard… maar die krassen als een malle en volgens mij werkt Tudor ze niet opnieuw af bij een service? Dan valt die helaas ook af.
Een Doxa als kleurrijke zomerknaller klinkt zeker niet verkeerd! Ik zou dan wel voor deze gaan
Of misschien toch safe spelen en een Ice Blue Twelve of inderdaad een kleurrijke Citizen halen die ook de rest van het jaar niet misstaat, aangezien de Doxa vooral voor de zomer zal zijn. Keuzes… keuzes…
dat zijn dus die fameuze bubbeltjes. nooit gezien waar het over ging bij de sbgw231. is dat bij alle sbgw2xx-modellen, enkel tot een bepaald Productiejaar, …?
Gisteren de Zenith EP Classic Cars ingeruild op mijn 1ste 2e Breitling: D Co-Pilot
Ho groot het verschil met mijn Crosswind
Daarnaast vorig jaar de Zenith Espagna ingeruild op 39mm Tudor BB
Goede ervaring meet “Wrist Candy” & “Q-Watches”
Collectie neo-vintage handwindertjes/quartz horgloges voor bij de “kantoor outfit” ook compleet