Lekkere Polar!
Klein en compact, de KS en DJ samen vervullen mijn meeste wensen. Maar wellicht in 2026 een mooie toevoeging, misschien een keer een chrono
Fantastisch elftal ![]()
Blijft een legendarisch collectie! ![]()
Thx mannen
Daar heb je er twee van.
![]()
Een mooie (TAG) Heuer?

Héérlijk!
![]()
De Da Vinci … ![]()
Is de gouden Daytona geofferd?
Poeh wat een knallers
. Erg goed en geniet ervan!
Deze zou toch ook in jouw collectie horen! Zou mooi!
Nee, die is er nog
Thx!
Eens en eens. Zoiets zou ik idd nog wel 'ns willen.
Finally een iwc da vinci… die zie je niet zo vaak! Favo horloge! Mooi
Thx, ze zijn er wel hoor in het wild
Ik weet er niks van dus ik kijken. C24 zegt er 638 te koop te hebben staan. Wel veel prijsverschillen.
Dat zijn weliswaar da vinci’s, maar niet allemaal hetzelfde. Ze zijn niet zeldzaam, dat zeker niet. Dit was mijn grail toen ik student was en heeft nog altijd een speciaal plekje binnen de verzameling

