Jouw collectie op één foto deel XII

1. De Cartier is geweldig en out of the box => ik zou hem houden

2. Als je kleur wil: een iets kleurrijker Citizen is het meest logisch in mijn hoofd.
    Maar de Oris ben ik minst fan van. Die vervangen door een Doxa, of een ander snoepje…

Of gewoon een side collectie aanleggen :sweat_smile:

10 likes

Die bracelet vind ik erg gaaf. Ben benieuwd hoe deze qua kwaliteit en degelijkheid aanvoelt.

In elk geval een gave keuze. Yema heeft leuke dingen :+1:

Oef, als ik ooit een geldige reden gelezen heb… Moeilijk om dan weg te doen inderdaad.

Gezien dit de eerste generatie is hangt daar op zich al een verhaal aan vast. Maar ik snap je, je wilt cwc’s die actie in conflicten gezien zouden kunnen hebben.

Heerlijk filmpje was dat trouwens ergens dit jaar met die gast die cwc’s verzamelt. Daar heb ik echt van genoten. Ik moet het nog een keertje opzoeken en bekijken.

1 like

En zo zwaaien we 2025 uit met deze 4.

93 likes

Oude meuk, zo vervelend

Gave set! Had ook zomaar de eindstand van de jaren 90 kunnen zijn :stuck_out_tongue_winking_eye::ok_hand:

1 like

Wat een heerlijke set!

:point_up:t4:

2 likes

Ik ben een millennial. Ik ken alleen that 70s show en keramische Rolex horloges.

Nogmaals. Toffe set en de beste wensen!

1 like

Dit is wel leveling vintage Rolex uitgespeeld :white_check_mark:
Wat ontzettend gaaf

2 likes

Hele leuke set zo, mooie horloges!

1 like

Gaaf hoor :ok_hand:t3:

super collectie en eindstand is gewoon +1.
Well done op naar 2026

1 like

Ftfy.

Oh haha edit. Stif had dezelfde gedachte. :joy:

Gave set @Stifstaf :facepunch:

2 likes

Zo verschrikkelijk gaaf. Bakken met karakter.

Toch veel en veel gaver dan als dit een klinische 228238, 124270, 126710 en 126610 waren geweest!

3 likes

Heerlijke set! :ok_hand:

Heel happy met dit setje :smiling_face_with_three_hearts:

53 likes

Draag je de old navitimer met witte wijzerplaat wel eens? Nog geen foto’s voorbij zien komen :thinking:

Mooie verzameling! Die Merkur is heel fraai :+1:

1 like

Aan het begin van 2026 is de stand van de collectie als volgt:

56 likes