De markers zijn mooier, de kast is mooier. Het geheel is spannender.
Deze boven de ranger en de explorer, elke dag van de week.
Gelijkspel met deze wat mij betreft. Ken de bracelet van de omega niet maar als deze Rolex gelijk is aan die van mijn OP dan is dat erg goed. En het blauw van die plaat is wel echt heel mooi.
Die is ook mooi, ik zie mezelf die ooit nog
eens kopen . Maar de Omega kast met de “twisted lugs” is mooier vind ik.
Ik draag momenteel mijn IWC nog meer. Vandaar dat ik de Omega zou laten gaan. Misschien is hij niet zo mooi als de Railmaster, maar hij is nog beter afleesbaar en die band is zo comfortabel. Bijna niet te kloppen
En iets wat ik gemerkt heb: ik heb niet graag van die wijzerplaten die diep in de kast liggen. De plaat IWC ligt mooi tegen het glas. Kleine details doen veel en dat is eentje die me recent nog opviel aan de horloges die blijvers zijn gebleken hier.
Prachtig al die collecties hier! Ik ben ook een klein jaartje onderweg als bezitter van het horlogevirus, mijn collectie kan bij lange na niet tippen aan al het geweld wat hier geplaatst wordt maar desondanks vermaak ik me er toch kostelijk mee! Zoals je ziet heb ik een voorkeur voor incourant en gedateerd spul, behalve de de eerste wordt alles afwisselend gedragen. Het aantal van 5-6 stuks vind ik een mooi aantal, ik hoop vanaf hier veel meer uit te breiden maar eerder te wisselen van stukken, maar ik heb nog geen idee wat dat gaat zijn