Jouw collectie op één foto deel XII

Jij stelt nooit teleur :wink:

2 likes

Vraag mijn vrouw eens.

4 likes

Top set!! En hele gave Santos ja. Heerlijke bracelet

1 like

Geweldige collectie! Die had je niet bij je in de Bierkerk helaas :v:

Die two tone Daytona is ook zo mooi. De laatste tijd springen ze me erg in het oog: two tones.

1 like

Toffe band op die
Santos :ok_hand:

1 like

Schitterend kwartet! Maar je weet ook wel wat er nog mist.

Alhoewel… nee, jij bent niet van de zwarte toolwatches.

Nee, prima zo

1 like

Jawel hoor. Net tijdens de aardappels de Explorer aangehaald. Verwachtingen managen.

3 likes

Thx! Het was een gave GTG. Ik zal wat meer meenemen de volgende keer.

TT Daytona is gewoon helemaal Miami Vice x American Phsyco x Wolf of Wallstreet. Had hem al bijna een jaar niet gedragen, maar is nu weer in de roulatie!

3 likes

Is deze niet stiekem een stuk mooier?

28 likes

Als ze die datum achterwege hadden gelaten…

2 likes

Dat had ik ook liever gezien, maar ik kan ermee leven in dit geval.

3 likes

Het is geen Rolex, maar zonder meer een aansprekend model :grin:

Een nog beter alternatief is de Railmaster van @illewoare

14 likes

Zeker mooi, maar niet mooier. :wink:

2 likes

Hierover zullen we het niet eens worden. :slightly_smiling_face:

Die is ook tof, maar ik mis dan toch die haast vloeibaar inktzwarte plaat en de opgelegde indexen van bovenstaande :goat: Aqua Terra.

2 likes

Absoluut :ok_hand:

1 like

Heel gaaf idd!

Wat is het ref.nummer van die?

1 like

En zo gaan we het nieuwe jaar in. De 2 two tones worden eigenlijk amper gedragen want ze zijn van mijn overleden vader en worden enkel op symbolische dagen gedragen om hem te eren (de Omega dient trouwens een servicebeurt te krijgen en is eigenlijk wat te klein van kast voor mijn pols).
Verder krijgen vooral de Breitling, Hamilton (meestal op metaal) en Casio de meeste polstijd. De Orient en Seagull worden eerder dressy gedragen.

De San Martin hommage werd gedragen om te zien hoe ik me bij een diver en een groene wijzeplaat voelde. Ja wat een duiker betreft, nee betreffende deze uitvoering. Deze zal dus waarschijnlijk plaats ruimen en enkel polstijd zien als ik effectief onder water zit. Nu dus wel een passende duiker vinden (momenteel gaat mijn oog uit naar de Formex Reef GMT witte wijzerplaat) dit jaar. Tips en suggesties zijn welkom
Op langere termijn mag er misschien een mooie automatische chrono bij (een goede deal op een speedy misschien of iets anders) en een iets meer complexe dresser (genre moonphase of bv een Frederique constant perpetual calendar).
Wat zouden jullie aanpassen of voorstellen?

10 likes

2503.50 Volgens mij want automaat.

Kijk er ook regelmatig naar, al
Blijft de 36mm quartz ook top.

Sbgx261 heeft deze veel van weg.

2 likes

Thanks!

Ja en die heb ik dus al. Ik blijf maar naar dit soort modelletjes kijken (Exp 1 die ik al gehad heb, AT, SBGX). Supermooi allemaal.

1 like

Op een goede foto vanuit precies de juiste hoek is dat heel mooi, maar ik vond hem het grootste deel van de tijd niet veel aan. Heb zelf de 39,2 mm gehad met zwarte plaat en was er na 2 uur op uitgekeken. Doordat het glas geen AR-coating heeft is het echt een spiegel om de pols. De uurmarkeringen zonder lume vallen in de meeste lichtvallen helemaal weg tegen de zwarte plaat.

Als de lichtval precies goed is, is ie prachtig, maar dat is ongeveer 1% van de tijd:

Met goede AR-coating zou dit wel een topper zijn.

23 likes