Jouw collectie op één foto deel XII

Zat er even naast is ook in 36mm

https://www.chrono24.nl/omega/seamaster-aqua-terra--id44292174.htm?searchHash=3749061d_SPTqic&pos=1

Ja snap m wel. Zeker met dat zwarte.

Bij mijn blauwe maakte de sunburst veel goed

De lichte plaat heeft ook wel iets…

16 likes

Binnen het ‘heavy hitter’ segment wordt het wensenlijstje steeds korter :partying_face: dat is goed voor de portemonnee.

Zou nog graag een IWC Portugieser, Rolex OP en Breitling Chronomat toevoegen. Nu is het wel Breitling heavy maar dat vind ik wel vet.

30 likes

En die is toevallig te koop! :innocent:

Je zal blij zijn met een matte wijzerplaat, aangezien dat saffier geen AR coating heeft. Dat spiegelt een stuk minder dan zo’n glimmende plaat :blush:

Dat dus! Dat heb je een stuk minder met de railmaster. Matte wijzerplaten ftw :sunglasses:

3 likes

Lekkere timing voor mij

IMG_0882

2 likes

Ook al niet? Tjongejonge. Bij een Hamilton kun je het nog door de vingers zien, maar bij dit soort horloges is het toch een tikje karig. Om van de Explorer maar te zwijgen…

Wel lekker dat de 2503.50 nu van mijn lijstje af kan. Thanks @Phil3 :smile: :raised_hands:t2:

3 likes

Bij Q-Watches bedoel je? Die prijs moet toch wel een tikfout zijn, of zijn die krengen echt zo duur geworden? :thinking:

2 likes

Dacht hetzelfde :sweat_smile:

Maar toch redelijk de prijs als je de ref. Zoekt.

2 likes

Mooi horloge die Railmaster, maar voor dat geld heb ik liever deze:

(Nog goedkoper ook)

19 likes

Nuttige toelichting :+1:

1 like

Dit is overigens bij de SBGX261 ook zo.

1 like

2026 beginnen we zo

46 likes

50 likes

Je bent duidelijk fan van stalen banden. Waarom zit je Rolex op leer? Ik lees vaak dat Rolex stalen banden ongeëvenaard zijn

1 like

Klopt. Momenteel staan er wel een opvallend aantal online, maar doorgaans zijn ze minder courant te vinden en dat heeft zijn prijs natuurlijk. Dat en de recentr Omega service. Ik heb er ook genoeg voor betaald alleszins, het is wat de zot ervoor geeft zeker? :wink:

Grappig, ik ben van de Explorer naar de Railmaster gegaan. De Omega zit comfortabeler door de plattere caseback en kortere schakels. Rolex blijft Rolex natuurlijk, maar de Railmaster vind ik degelijker dan de oude Explorer van dezelfde tijd. De moderne 124270 is uiteraard beter gemaakt, maar die heeft de charme niet van de Railmaster. Smaken verschillen natuurlijk.

25 likes

Vanwege dezelfde reden dat ik Rolex weinig draag. Met een strap lijkt hij minder op een Rolex.
Ik hou niet van het type aandacht dat ik krijg als ik een Rolex draag. Prachtig horloge. Maar de naam en kak erond is niet gezellig vindt ik.

3 likes

Mooie set! Die achterste rij verdient ook wel een scherpe foto denk ik :blush:

1 like

Zonde eigenlijk. Helemaal met een horloge in die prijsklasse. Voor mij zou een ander bandje vanwege die reden echt niet werken. Fijn dat dit voor jou wel werkt!

1 like

Wat een heerlijk diverse collectie en ook gewoon wat “goedkoopjes” naast de knallers. Complimenten!

1 like

:smiling_face_with_three_hearts: