Prachtig Gerard ![]()
Snap ik heel gaaf!
Die witte omega GMT is wel echt een topper hoor. Worden wel zeldzaam en prijzig. Lekker van genieten ![]()
Thanks! Stomme iphone wilde niet meewerken vandaag. Zal morgen eens kijken wat ik kan doen bij daglicht. ![]()
Dankjewel! Ben groot 5-digit Rolex liefhebber, maar er is nog zoveel meer leuks (en iets vriendelijker voor de portemonnee). Gewoon wat fun stukken voor weekenden, vakanties, avondjes uit, etc. of maar net wanneer ik er zin in heb.
Ik overweeg nog een Seiko Captain Willard hieraan toe te voegen, iets minder summer vibes dan de Squale haha ![]()
Mooi en gevarieerd!
Die Formex Reef is wel een klapper inderdaad, de Essence vind ik ook erg geslaagd!
Voor automatische Chronos moet ik natuurlijk de Breitling Navitimer adviseren. Genoeg keus in diameter ook: 41, 43, 46 keus genoeg en een echte icoon ![]()
Ik ga ook maar eens die kant op denk ik.
Je setje geeft inspiratie ![]()
![]()
Tof!
De Essence is ook heel mooi ja. Ik plan deze maand een bezoekje aan een verdeler van Formex om de Reef in levende lijve te zien en te voelen (samen met wat Nivada en Yema mechaquartz chrono’s die hij ook verdeelt).
Mooie tip voor de Breitling chrono’s maar aangezien ik reeds mijn leven lang een Colt heb, wil ik wat meer diversifiëren in de collectie ![]()
You chose wisely. Eén van de tofste Omega’s, in mijn beleving. Hulde!
Bij de 265 heel erg niet, overigens. 261 nog nooit gehad, maar ook op mijn SBGN013 vallen de indices niet snel weg en is het glas kraakhelder.
True!
Maar als je geen Rolex adept bent, snap ik de keuze voor omega.
Of eigenlijk ook helemaal niet ![]()
Hele mooie collectie! Stuk voor stuk prachtige, iconische horloges. En mijn drie favoriete merken.
Dankjewel ![]()
Die broad arrow wijzers van de AT zijn m.i. toch wel een stuk mooier dan de buttplugwijzer van de Tudor…
De markers zijn mooier, de kast is mooier. Het geheel is spannender.
Deze boven de ranger en de explorer, elke dag van de week.
Gelijkspel met deze wat mij betreft. Ken de bracelet van de omega niet maar als deze Rolex gelijk is aan die van mijn OP dan is dat erg goed. En het blauw van die plaat is wel echt heel mooi.
Die is ook mooi, ik zie mezelf die ooit nog
eens kopen
. Maar de Omega kast met de “twisted lugs” is mooier vind ik.
Ik draag momenteel mijn IWC nog meer. Vandaar dat ik de Omega zou laten gaan. Misschien is hij niet zo mooi als de Railmaster, maar hij is nog beter afleesbaar en die band is zo comfortabel. Bijna niet te kloppen ![]()
En iets wat ik gemerkt heb: ik heb niet graag van die wijzerplaten die diep in de kast liggen. De plaat IWC ligt mooi tegen het glas. Kleine details doen veel en dat is eentje die me recent nog opviel aan de horloges die blijvers zijn gebleken hier.
Omdat het zo’n druiligere vrijdagmiddag is:
Suggesties welkom voor een uitbreiding van mijn set met een duiker. Zodat ik helemaal klaar ben voor 2026 ![]()
Eigenlijk elke prijsklasse een optie maar gezien mijn kleine pols wel in de range van 37-39mm.
Voor naast deze 3 dus:
Kijk eens naar de nieuwe Clemence