Een blauwe BB54 die dit jaar wordt uitgebracht ![]()
Staat hier ook bij het lijstje, heel gaaf!
Out of the box
Draagt beter om smalle polsen dan een Black Bay 58!
Edit: Of zoals hierboven al voorgesteld, een TAG
Prachtig al die collecties hier! Ik ben ook een klein jaartje onderweg als bezitter van het horlogevirus, mijn collectie kan bij lange na niet tippen aan al het geweld wat hier geplaatst wordt maar desondanks vermaak ik me er toch kostelijk mee! Zoals je ziet heb ik een voorkeur voor incourant en gedateerd spul, behalve de de eerste wordt alles afwisselend gedragen. Het aantal van 5-6 stuks vind ik een mooi aantal, ik hoop vanaf hier veel meer uit te breiden maar eerder te wisselen van stukken, maar ik heb nog geen idee wat dat gaat zijn ![]()
Coole Alpina ![]()
Bb54?
Super Squale?

Galo Super 200?
Of die Clemence Photic die hierboven getipt wordt met die heerlijke bracelet… ![]()
Ja vind ik ook!
Lekker hoor! Genieten dit ![]()
Thanks! Misschien dat er nog een Seiko Captain Willard of Panerai Luminor ten tonele gaat verschijnen in 2026 ![]()
Prachtig hoor! Hoe vaak draag je nu de Squale bijvoorbeeld, als je ook de tweede rij tot je beschikking hebt?
Een extra prijsklasse in de verzameling ![]()
Ik.heb werkelijk nog nooit een budgetvriendelijke suggestie gezien van jou. Het zijn vaak wel prima suggesties overigens.
Nu serieus. ![]()
Prachtig horloge. Heb deze even kunnen passen tijdens de opname van mannen van de tijd @De_Guru en volgens mij in een matte titanium uitvoering, maar hier was ik echt van onder de indruk. Wat een sublieme duiker. ![]()
![]()
![]()
![]()
.