Ik doe ook maar een keertje mee.
Hierbij mijn bescheiden collectie.
Coole Alpina ![]()
Bb54?
Super Squale?

Galo Super 200?
Of die Clemence Photic die hierboven getipt wordt met die heerlijke bracelet… ![]()
Ja vind ik ook!
Lekker hoor! Genieten dit ![]()
Thanks! Misschien dat er nog een Seiko Captain Willard of Panerai Luminor ten tonele gaat verschijnen in 2026 ![]()
Prachtig hoor! Hoe vaak draag je nu de Squale bijvoorbeeld, als je ook de tweede rij tot je beschikking hebt?
Een extra prijsklasse in de verzameling ![]()
Ik.heb werkelijk nog nooit een budgetvriendelijke suggestie gezien van jou. Het zijn vaak wel prima suggesties overigens.
Nu serieus. ![]()
Prachtig horloge. Heb deze even kunnen passen tijdens de opname van mannen van de tijd @De_Guru en volgens mij in een matte titanium uitvoering, maar hier was ik echt van onder de indruk. Wat een sublieme duiker. ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of ik aan de vormgeving van dat ‘uitpuilende’ stuk rechts, waar de kronen inzitten, zou kunnen wennen. Vind ik gewoon echt niet mooi ontworpen.
![]()
+1
Eerst om de pols doen. Dan pas kun je het echt beoordelen.
Hoevaak moet ik nog zeggen dat je een horloge altijd irl moet zien en dragen voordat je een echte mening kan vormen. ![]()
Ik ben het met je eens dat een horloge, in het echt, nog net wat mooier kan blijken of juist wat kan tegenvallen. En ik heb dit horloge nog nooit irl gezien. Maar op plaatjes en foto’s komt het in ieder geval niet heel fraai over. ![]()
In het echt best wel onder de indruk van die sherpas. Ik stoorde me niet aan de uitbouw, sorry voor de slechte foto’s ![]()
Deze foto’s verkoopt m in ieder geval niet ![]()