Jouw collectie op één foto deel XII

Ik weet niet of ik aan de vormgeving van dat ‘uitpuilende’ stuk rechts, waar de kronen inzitten, zou kunnen wennen. Vind ik gewoon echt niet mooi ontworpen. :confused: :thinking:

1 like

:point_up_2:+1

Eerst om de pols doen. Dan pas kun je het echt beoordelen.

Hoevaak moet ik nog zeggen dat je een horloge altijd irl moet zien en dragen voordat je een echte mening kan vormen. :sunglasses:

1 like

Ik ben het met je eens dat een horloge, in het echt, nog net wat mooier kan blijken of juist wat kan tegenvallen. En ik heb dit horloge nog nooit irl gezien. Maar op plaatjes en foto’s komt het in ieder geval niet heel fraai over. :person_shrugging:

1 like

In het echt best wel onder de indruk van die sherpas. Ik stoorde me niet aan de uitbouw, sorry voor de slechte foto’s :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Deze foto’s verkoopt m in ieder geval niet :grimacing:

8 likes

Dat is bij sommige horloges nog best lastig :joy:

5 likes

Je zou is in het topic van Watchtime dusseldorf moeten kijken :laughing:

het licht in die zalen… als je de fotos ziet hebben ze alleen maar lelijke horloges daar :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

(Wijzerplaat)kleurtje van die bovenste vind ik dan wel weer lekker. :sunglasses:

1 like

Mooi ding ja, nog nooit naar gekeken dat merk. Allicht een optie, dank!

Heb die mogen zien irl, en de eigenaar was ook lyrisch. Maar deze deed het niet voor mij :frowning:

@Tom88 Een Aquascaphe heb ik al eens gehad, dus dat gaat hem niet worden. Wel superleuke horloges.

@NOAD Tag is idd een goede suggestie, maar vaak zijn ze zo groot. Misschien een Formula1 maar dat ding oogt zo cheap…

@milanftw Een Oris Aquis is net uit de collectie gegaan. Maar idd zo’n skinduiker is misschien ook wel wat. Die Glow schiet me nu te binnen :star_struck::+1:t2:

Hell yeah!!! Kan eigenlijk wel in deze set ondanks dan 2x Tudor. Wel ff sparen.

Nou ja…elke…ik bedoel te horlogepotten voor de zomer haha dit is wat veel van het goede.

Die Sherpa :ok_hand:t2::ok_hand:t2:
Moet ik wel in het echt zien, volgens mij een bezoekje Ace dan toch.

De Squale heb ik al 2x bijna gekocht. 1 keer niet gedaan, 2e keer te laat toen hij hier op HF stond. Die zie ik wel zitten! De Galo nog nooit opgevallen, leuke suggestie dank! Ga ik me eens in verdiepen :slight_smile:

Op dit moment neig ik op basis van de suggesties hier het meest naar SuperSquale, een Oris Glow en de BB54.

Al zijn die Galo en de Clemence ook leftfielders die ik niet op het netvlies had en nu lekker naar ga kijken :ok_hand:t2::pray:t2::pray:t2:

6 likes

Blauwe 58 :wink:

1 like

Hou op met me. Tof ding maar al 2x gehad :see_no_evil:
Als er een Tudor komt wordt het de BB54 :yum:

3 likes

Thanks! Kunst is vooral een beetje genieten van wat ik nu heb en niet teveel jagen op ander moois of er moet toch weer iets uit binnen de kortste keren. :sweat_smile:

Die Squale 1521 heb ik nu net een paar dagen, tot nu toe iedere dag zowat om haha. Met het vertrek van de 14060M wilde ik een iets meer zorgeloze duiker terug, gewoon voor de fun/zomer/vakantie/etc. Toen kwam deze (weer) op m’n pad en kon ik een leuk dealtje sluiten. Zeer content mee! :grin:

1 like

:wink::joy::rofl::joy:
image

4 likes

Ik heb een paar horloges in de verkoop gezet en als ze vertrekken, wordt dit de huidige stand van zaken.

Er zal sowieso wel weer wat bij komen. Goud staat sowieso op de wishlist, maar niet voor onmiddellijk. De nieuwe Nomos trekt me wel aan moet ik zeggen :blush:

Maar eerst zit er toch een blauwe wijzerplaat in mijn hoofd, eventueel als daily met stalen band. Alleen de prijsklasse ben ik nog niet aan uit. Wat zouden jullie kiezen? Argumenteer gerust :pray::smiley:

De mooiste AT gaan zoeken, met name de skyfall 38.5?

De evergreen of everblue OP36?

Een beetje meer karakter en de Ingenieur 40?

Of toch eens voor de grail gaan (en nog wat sparen)? De Lange Saxonia automatic

• Omega AT Skyfall
  • Rolex OP blauw
  • IWC Ingenieur blauw
  • Lange Saxonia automatic
0 stemmers
31 likes

In jouw set, en maar even voor het gemak aannemende dat je budget gemakkelijk die richting in kan, de Lange. Vies mooi!
Sportief staal ben je goed in voorzien al.
Maar de Ingenieur is wel een aanrader hoor.

1 like

De Lange is prachtig maar draag je de rest dan nog?:face_with_monocle:

1 like

Tuurlijk. Daarmee ga je niet duiken of je kokende eieren timen.

Eens, Speedy en FXD houden.

2 likes

Mooiste kleur blauw kiezen :wink:

14 likes