Jouw collectie op één foto deel XII

Zo iets. Niet duur ook.

3 likes

O.k., deze ken ik niet. Waar kijken we naar?

1 like

Eens met dit, die Oris kan de rest niet meer bijbenen.

2 likes

Red Star 1972. Chinees. Ik weet er nog weinig van maar vind hem mooi en voor een mechanische horloge niet duur.

Nooit van gehoord. Maar

is sowieso een topjaar. :person_shrugging: :grin:
Dus moet wel o.k. zijn. Sowieso een mooi kleur wijzerplaat! :+1:

1 like

Meteen de eerste foto van m’n NA. De rechter Seiko SSA426J1. Vandaag binnen gekomen. Super blij mee!

18 likes

Mooie box, waar heb je die vandaan?

Dit is een box van Roogs. Werkt goed en is niet overdreven duur.

1 like

Mooie Casio :partying_face:

1 like

:point_up_2:

1 like

Ja, klassiekertje

1 like

Sinds ik hem heb ben ik echt meer gaan lopen. Toch gek wat een stappenteller met je kan doen.

Ik zie dat de consensus hier is dat de Oris de voornaamste kandidaat is om te vertrekken, maar voor mijn gebruiksdoeleinden is dit horloge juist een zekerheidje :sweat_smile:. Hij draagt beter dan een Black Bay 58 (die ik inmiddels drie keer heb gehad), ziet er IRL prachtig uit en bezit de eigenschappen die ik zoek in een duik-/sporthorloge. Ik durf hem te dragen op verre reizen, in uitgaansgelegenheden, op festivals en tijdens fysieke activiteiten zonder zorgen dat ie gejat wordt of dat ik hem ergens tegenaan stoot. Betere plaatjes voor de sfeer.

22 likes

:point_up_2:de argumentatie om de Oris te houden inderdaad Milan. Geen speld tussen te krijgen

2 likes

Haha heeeeerlijke foto! Wat veel, geniet ervan!

Klinkt als een topper! Dus houden :ok_hand:t3:

1 like

Duidelijk verhaal, en de strand foto staat 'm goed :sunglasses:

Dan de Sinn idd op chopping block!

1 like

Dat doe ik zeker, het is jammer dat ik op HF niet een lijstje te koop mag neerzetten ik heb er namelijk 15 die weg moeten om ruimte te maken voor de nieuwe generatie.

Ik zie je plaatje en de Mido 5200 goud met blauwe dial staat ook op de lijst van de toekomst.

1 like

Met de Vertex als NA. ziet de collectie er nu zo uit.

50 likes

Ah, hij is binnen! Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like