Jouw collectie op één foto deel XII

Oris en Sinn verkopen en deze aanschaffen:

2 likes

Eerste doos is vol. Die gele gaat naar de volgende doos met analoog. Dus heb ik nog plek voor 1 digitale. Maar welke?

14 likes

Misschien een Casio? :sweat_smile:

2 likes

Ja dat denk ik ook. Maar ik heb mn ogen ook al laten vallen op mooi gekleurde analoge non Casio horloges dus er is hoop. Of eigenlijk: ik ben verloren.

Ja, daar heb er idd nog niet genoeg van! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Enige digitale horloge dat ik ooit zou overwegen.
image

Maar ik zou gewoon lekker verder gaan met

Is de geel/gouden Casio je enige, nu?
Er is nog zoveel moois te koop! :blush:

Edit:

Waar kijk je naar?

2 likes

4 likes

Zo iets. Niet duur ook.

3 likes

O.k., deze ken ik niet. Waar kijken we naar?

1 like

Eens met dit, die Oris kan de rest niet meer bijbenen.

2 likes

Red Star 1972. Chinees. Ik weet er nog weinig van maar vind hem mooi en voor een mechanische horloge niet duur.

Nooit van gehoord. Maar

is sowieso een topjaar. :person_shrugging: :grin:
Dus moet wel o.k. zijn. Sowieso een mooi kleur wijzerplaat! :+1:

1 like

Meteen de eerste foto van m’n NA. De rechter Seiko SSA426J1. Vandaag binnen gekomen. Super blij mee!

16 likes

Mooie box, waar heb je die vandaan?

Dit is een box van Roogs. Werkt goed en is niet overdreven duur.

1 like

Mooie Casio :partying_face:

1 like

:point_up_2:

1 like

Ja, klassiekertje

1 like

Sinds ik hem heb ben ik echt meer gaan lopen. Toch gek wat een stappenteller met je kan doen.

Ik zie dat de consensus hier is dat de Oris de voornaamste kandidaat is om te vertrekken, maar voor mijn gebruiksdoeleinden is dit horloge juist een zekerheidje :sweat_smile:. Hij draagt beter dan een Black Bay 58 (die ik inmiddels drie keer heb gehad), ziet er IRL prachtig uit en bezit de eigenschappen die ik zoek in een duik-/sporthorloge. Ik durf hem te dragen op verre reizen, in uitgaansgelegenheden, op festivals en tijdens fysieke activiteiten zonder zorgen dat ie gejat wordt of dat ik hem ergens tegenaan stoot. Betere plaatjes voor de sfeer.

19 likes

:point_up_2:de argumentatie om de Oris te houden inderdaad Milan. Geen speld tussen te krijgen

2 likes