Jouw collectie op één foto deel XII

Op dit moment de huidige stand

60 likes

Hele mooie collectie!

1 like

Na het werk even stoppen bij DNK. Geen haan die er naar kraait hier trouwens.

62 likes

Leuke set man!

1 like

Wegens plaatsgebrek… de cheap opslag methode…

13 likes

Nou, zo kunnen we wel lekker meegenieten van die mooie horloges van jou😂

1 like

En alleen de apple watch krijfgt draagtijd? :stuck_out_tongue:

Heel mooi

Wat heerlijk dat al dit geweld gewoon in een oude spijkerbroek wordt opgeborgen. Prachtige collectie :ok_hand:t2:

2 likes

Doe jij dat nooit dan? :grin:

3 likes

Twijfels over de OP, voor de rest zeer content!

67 likes

mooie, gevarieerde set toppers! :clap:

1 like

Goede set hoor. Waarom twijfel je over de OP?

2 likes

De OP is wel het buitenbeentje in je collectie. Los van het feit dat met de OP an sich niets mis is :blush:

Groene plaat blijft gaaf! Saai wil ik het absoluut niet noemen alleen uit de 16600 haal ik veel meer plezier. Nog even aankijken, vervangen of weg doen, geen idee!

1 like

Zou je ‘m met rechte bezel (zoals de Explorer) niet mooier vinden dan met deze ronde bezel?

2 likes

Dat is nou net de enige waar ik totaal geen twijfels over heb, houden dus :+1:.

1 like

Nee dat denk ik niet perse. Zo hebben ze beide toch een wat meer eigen smoel. Denk ik.

1 like

Jouw OP springt er juist positief uit. Prachtige kleur en een ingetogen schoonheid

1 like

Tnx!

Voor mij een spijkerbroek met een dierbare herinnering aan mijn moeder. Tijdens haar laatste weken in het hospice hebben we samen geprobeerd van haar oude, veel te groot geworden broek een soort van watchrol te naaien. Het resultaat is onooglijk, maar functioneel. Nadat alle belangrijke zaken waren uitgesproken was dit een heerlijk moment om gewoon samen te zitten prutsen om letterlijk de tijd door te komen :black_heart:

17 likes