Lekker hoor ![]()
2× Squale eruit en een leuke vintage Breitling erin?
Wat een mooi verhaal en wat fijn dat je deze herinnering nog met met je moeder hebt kunnen maken ![]()
Kom ik lsngs met mijn grappen… Mooie gedachte en herinnering ![]()
En ik maar denken dat het bij een paar horloges bleeft. Gevalletje inpulsiviteit. Ben er wel heel blij mee. En een tweede doos is onderweg ![]()
Heb ik ook hardop om gelachen ![]()
De vintage Omega wordt niet gedragen dus staat te koop, daar komt een moderne dress watch voor in de plaats. Verder heel tevreden met de stand van zaken
6 is perfect!
Sorry, een collage. De PAM is nog onderweg.
Nog ruimte voor een fijne, comfortabele ‘beater’ waar ik zorgeloos mee kan rondhobbelen en plonsen.
Wat een mooie maar vooral unieke collectie. Heb je een voorliefde voor horloges met de kroon op 4?
![]()
en alle gelegenheden gedekt!
De Serica 5303 blijft echt een heerlijke comfortabele ‘beater’. De band zit echt heerlijk, afwerking is top, COSC en net shiny genoeg om vanuit het zwembad ook onder je linnen hemd mee het terras op te mogen.
Altijd weer mooi die collectie van jouw!
Een Pelagos 39 heb je al gehad toch? Dat is mijn persoonlijke beater ![]()
![]()
Misschien gewoon de Panerai voor gebruiken?
Als je er iets goedkopers bijkoopt betwijfel ik of je daar veel plezier uit gaat halen en of die lang in de collectie blijft?
Top collectie verder!
Net verkocht inderdaad. Gave beater. Beetje scherpe randjes die bij mij comfort wat in de weg zitten. En de shiny plaat vind ik een klein nadeel. Verder perfect.
Goed punt. Maar de PAM vind ik iets te ‘up market’ om als beater in te zetten. Leren band bovendien, niet ideaal voor in het water.
Dank! de kroon op 4 vind ik wel comfortabel ja ![]()
De huidige stand van zaken na de komst van de Longines. Nog 1 plekje vrij in de doos, op dit moment wordt het plekje warm gehouden door de stalen band van de Tissot. Deze zal wat later op het jaar ingenomen worden, nog meerdere kandidaten “in the running” en dankzij al jullie inspiratie verwacht ik dat de lijst alleen maar zal uitbreiden. ![]()
En nog een kleine collage van elk horloge afzonderlijk.
Een Pelagos 39 misschien? ![]()
Er is niet zoveel in die prijsklasse die echt mee kan met de rest en tegelijk zorgeloos dragen is. Misschien een Nomos Club Worldtimer op 1 van hun canvas / stoffen straps?
Ik heb een tijdje getwijfeld over de gele (dune) maar ik vond ze uiteindelijk nog te duur voor een zomer / vakantiehorloge. Dus ik ben zelf ook nog op zoek naar iets echt kleurrijks als “zomerbeater” naast mijn blauwe FXD.
Mooie collectie ![]()
Super ![]()