Montblanc only

Deze nog niet tegen gekomen, dus maar even een nieuw topic starten.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Montblanc eigenaren hier zitten op het forum.

Volgens sommige geen echt horloge merk, maken enkel goede pennen zeggen ze, maar denk gewoon eerder dat ze nog geen Montblanc van dichtbij gezien hebben.

Ik zie voornamelijk Rolex, Omega’s en … jaja Seiko’s op dit forum. :wink:

Dus toon hier je Montblanc in al zijn pracht en laat ons mee genieten van toch wel een iets unieker uurwerk. ( Met uniek bedoel ik dan dat je ze niet zo vaak tegen komt om de pols )

Ik zal starten met mijn eerste Montblanc, net nieuw aangekocht. ( Heb reeds een NA topic gemaakt, maar laat ons hier even samen een Montblanc hoekje van maken )

Montblanc Nicolas Rieussec GMT 102337 op krokodil zwarte band.
43mm, day / night functie, GMT, datum, en chrono.

29 likes

Ben benieuwd hoeveel anderen een Montblanc hebben. Mooie @BMWX6M!

1 like

Mooi horloge. Ik heb alleen 2 Montblanc vulpennen.

2 likes

Zeker een mooi horloge !

1 like

Ook een aardig bedrag …

1 like

Al eens op HF geplaatst:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/a/0/d/a0d3c5122810373961d7f78ad261d20050c62cd3.jpg

Ben ik een paar jaar geleden nog bij Lafayette in Paris tegengekomen voor een monsterlijk bedrag. Denk dat ie daar over 20 jaar nog ligt :wink:

montblanc-lafayette

6 likes

Een mooie!

Zou ook wel passen in mijn horlogebox! :sunglasses:

1 like

Zonder foto kan ik je helaas niet geloven… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dus laat zien die vulpennen, want ik vind ze ook wel mooi!

Even snel gemaakt🙂

2 likes

Wat is het verschil tussen de 2 pennen?

De ene voor de inkomsten in te schrijven en de andere voor de ( horloge ) uitgaven in te schrijven? :sunglasses:

2 likes

Eentje is een oude vintage. En verder hetzelfde als horloges. Je hebt er geen meer nodig, maar het is wel heel leuk.

https://www.horlogeforum.nl/t/show-je-vulpennen/110010

1 like

Echt een mooi horloge met een eigen gezicht. Tof!
Ik zou de Montblanc’s met een Minerva uurwerk wel eens in het echt willen zien. Zijn alleen best aan de prijs +/- 30k. Leuk onder de radar merk Montblanc.

13 likes

Drie keer Montblanc

9 likes

6 likes

Die pen ken ik… :wink:

1 like

En de obligate kruispost :wink:

6 likes

Ik overweeg sterk deze te halen. Hij intrigeert mij enorm en is niet enorm aan de prijs. Wat vinden jullie ervan?

4 likes

Heel eerlijk? De band vind ik niet erg mooi en de kastvorm een beetje vrouwelijk aandoen door de wat ronde vormen. Beetje druk ook allemaal. Montblanc heeft wat mij betreft heel veel mooiers in huis. Maar…is allemaal persoonlijk.

Als jij m mooi vind en je hebt t geld er voor over:

Kopen. :sunglasses:

2 likes

Ik ben er niet weg van. Veels te druk. Doet een beetje kitsch aan. Voor mij dan