Montblanc only

Ik zou hem zelf ook durven kopen…

Hier is hij ook niet slecht qua prijs:

https://www.timepiecebank.com/brands/montblanc/star-world-time-gmt-steel.html

Vandaag nog in Roermond in de Montblanc winkel binnen gestapt… gelukkig heeft mijn vrouw mij verboden te kopen… :sunglasses:

1 like

Ben toevallig al met hen in gesprek. Alleen twijfel tussen deze en de Timewalker Chrono. Hebben ze die in Roermond? Dan kan ik deze even bekijken eerdaags.

Ik dacht het wel… maar ben reeds 2x in Roermond geweest op evenveel weken, kan me dus vergissen dat ie er vandaag nog was.

David is een fijne man van Timepiecebank, kan je niets mis mee doen om daar te bestellen, steeds de goedkoopste van Chrono24.

1 like

:grin:

5 likes

Een berg… een Montblanc… :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Fijn pennetje!!!

1 like

Zo, net binnen met Fedex van Frankrijk.

Mijn vrouw is meer het FitBit type, geen gevoel met horloges en al zeker niet om geld te geven aan een horloge.

Maar tijdens mijn zoektochten en aankopen zag ze deze Montblanc Princes Grace de Monaco en vond hem mooi, maar weer kwam volgende zin er achteraan: " Ik zou nooit zoveel geld kunnen geven aan een horloge, ik zou me schuldig voelen, je kan met dat geld vele andere dingen doen " ( Ok doe ik het wel, dat geld uitgeven :wink: )

Jaja, maar je kan er ook gewoon plezier aan beleven aan dat geld… dus kocht ik gisteren stiekem de Montblanc en vandaag is hij al aangekomen vanuit Lyon.

De plaatjes met iPhone:

11 likes

Je ziet hier wel vaak crossposts, maar dit is wel een beetje erg extreem :stuck_out_tongue:

Ziet er echt goed uit, ik hoop dat ze er veel plezier aan gaat beleven!:slight_smile:

Nog niemand hier met een summit 2?

Ik zag ze net op het vliegveld liggen en met 42mm is dit nu een mooie maat voor een smartwatch. De summit 1 was met 46mm echt te groot, en die was tevens niet waterdicht.
Zag er ook netjes afgewerkt uit en kan een hele dag met “het scherm aan” gedragen worden.
Toch beter dan zo’n zwart vlak op je pols!

5,5k voor een nieuwe Rieussec lijkt me zelfs via het grijze circuit een scherpe prijs… niet?

Ze doen in Roermond weer ‘ns mal…

Dat is een goede prijs… maar in Roermond vragen ze toch wel wat meer als ik me niet vergis?

Voor die prijs ga je niets leuker vinden… :sunglasses:

1 like

Snel! BMW M waardig :wink:!

Dank. Had je al pb gestuurd. Dat dacht ik nl. ook. Ga er lekker een nachtje over slapen :grin:.

Cheers

1 like

Daar slaap ik zelfs geen nachtje over… gewoon doen! :sunglasses:

Hebben ze die met grijze wijzerplaat ook? GMT versie?

Die andere Montblanc aanbiedingen zijn ook wel de moeite zie ik… jammer dat ik naar Bali vertrek vanacht. :sunglasses:


Zo tof :smiley:
4 likes

Davide Cerrato is een koning. Wat hij heeft betekend/gepresenteerd voor Tudor kun je enkel bewonderen. Als hem dat ook maar enigszins lukt bij Montblanc… wauw.
Thanks for sharing (ook ff in de filmpjes sectie zetten).

:sunglasses:
Otto

1 like

Ja die 1858 is echt tof. Die heb ik een paar maanden geleden al eens gespot.
Mocht ik de staatsloterij winnen… dan komt die groene met het handgemaakte uurwerk en de 1858 :heart_eyes:

Meneer heeft wel wat op zijn CV als dit hem met Montblanc ook gaat lukken, wat mij betreft is hij op de goede weg👍

1 like

Mijn oude liefde, erg fraai merk. Mijn volgende zal een zwarte Timewalker gaan worden.

Grt Cuno.

4 likes