De gouden IWC dan misschien ? Al ben ik al vereerd alleen al op het lijstje te staan van die Polerouter, wat een perfect horloge!
De polerouter is inderdaad prachtig! Heeft lang geduurd om die te vinden. De iwc is mijn trouwhorloge dus als ik niet op de bank wil slapen moet die ook blijven😂. Als je zo’n gouden iwc zoekt (cal 88 of 89) kan ik je er wel aan eentje helpen. Zo ja, stuur maar een dm.
Heerlijke collectie!!!
Longines tre tacche = houden
Lekker man! Die mesh op de Speedmaster is ook nice!
Thanks vind hem zelf ook gaaf al denkt niet iedereen daar zo over. Neem hem altijd zo mee op vakantie, maximale verstelbaarheid in de zon
Is het een Omega band? Heb er al eens naar gekeken maar bijna €900
Nope Die is slecht verstelbaar, heeft een bulky sluiting en is idd nogal duur. Deze Watchgecko kost nog geen 6 tientjes
Er is weer onrust na een relatief rustige periode.
Recent de halios al toegevoegd maar de onrust blijft. Eens kijken hoe we dat gaan oplossen.
Uit deze familiebijeenkomst krijgt de 1965 actueel toch wel de meeste draagtijd, zeer comfortabel met die band.
Supertof! Mooi hoe die 3590.50 zich staande houdt in dat andere Speedy-geweld!
Die onderste IWC vind ik ook top!
Zoek de verschillen?
ftfy en thanks
6x lekker
Is die van jou van vóór 1988?
Ilovemyspeedmaster zegt early '89. Maar dat zal wsl niet helemaal correct zijn. Ik denk 1 van de laatste 145.022’s ergens in '88. “Mid 80’s” zoals Watchfid claimt klopt sowieso niet.
https://www.watchfid.com/watch/omega-speedmaster-145-022-kb/
In de achterdeksel staat sowieso 145.(0)022, maar dus onduidelijk of het er eentje is met de nieuwe codes (ben de term even kwijt)
Thanks!