Waarom zoveel dezelfde? En waarom niet opruimen en voor een Rolex DD gaan?
Een chrono?
ZEP?
Nee ik heb het echt geprobeerd maar chrono’s blijven nooit lang bij mij. Ik denk dat het weer een toolish duiker wordt .
Mooie collectie
Dat ‘Bulova’ wat te gaan worden
Ik heb zelf niet altijd even veel fantasie (lees 67% Speedmasters), maar zie ik nou 3 keer 10 keer hetzelfde horloge?
Prachtige set Erik! Tijd voor goud?
Leuke collectie. Misschien wat eruit doen en dan een leuke Tudor, Omega of Zenith erbij.
Ik merk dat die merken me niet zo veel doen en heb niet echt meer de wens om up te graden.
Ik heb in mijn collectie ook nooit een duidelijke lijn gehad, er zit ook geen gedachte erachter. Gewoon vanalles wat, en alles lekker dragen.
In het meeste hiervan kan ik me wel vinden!
Nice
Heerlijk
Thanks, jij ook @Colnago, gaat zeker goed komen. Alleen nog even op zoek naar een goede bijpassende rubber band. Die originele zijn me vooralsnog wat te prijzig. Misschien voorlopig even op tropic.
Misschien dat de merken en kleuren niet goed te zien zijn maar de enige dubbele zijn de Seiko Age of Discovery Perpetual calenders 6m13-0010, paar projectjes, inmiddels 1 verkocht nog 1 te gaan (en 1 is spare parts voor mijzelf)
En een Rolex day-date in goud met gouden band is wat €10k+? Nee dank je, ik vind het verschil in accuracy te klein. De Rolex standaard haal ik ook met een paar van mijn horloges, ligt meer aan de horlogemaker Dan het uurwerk.
Overigens zit de lol voor mij in verzamelen, goudkleurig is leuk, geheel goud is voor mij het geld niet waard. Ik stop liever mijn horlogemaker wat wat geld toe als ik een horloge wil dat echt secuur loopt geef ik hem wat langer… Ik vind het leuk de takes van andere merken op dit model te sparen(toen ze het nog durfde).
Vanuit dat perspectief heb jij een droomset.
Lekker.