Ik denk ook dat het erg knap is dat je bepaalde modellen überhaupt hebt gevonden. Dat mag hier wel even gezegd worden! ![]()
![]()
Doe het eens omgekeerd. Flikker er nou eens wat toolwatches uit.
Ik vermoed dat je de Rolexen, Longines, en Halios (als beeater) zou kunnen houden, en de rest er rücksichtslos uit zou kunnen gooien. In plaats van de Halios zou het ook de SKX, de Marinemaster of de Squale kunnen zijn, maar een five piece met één net horloge, drie Rollies en één beater-duiker zal in roulatie steeds gedragen worden zonder dat je je schuldig voelt over mindere goden in de kist die je nooit draagt.
Of anders gezegd:
Wat draag je niet (vaak)?
Als dat toevallig wel de Rolexen zijn of zo, ook prima hoor, maar ik heb een vermoeden dat je die regelmatig om hebt.
Origineel en onalledaags ![]()
Gave collectie! Toffe niet alledaagse horloges.
Hele gave burger ![]()
![]()
Prachtig
Prachtig
Prachtig
Hé fate, verfrissend idee
.
Datejust en sub zijn inderdaad de meest gedragen horloges. Sub is even weg voor een onderhoud. GMT coke was de droom, maar ik draag hem niet regelmatig, misschien inruilen voor een cartier of een ingenieur. Skx, tissot en de titanium seiko hebben emotionele waarde dus zou je niet tot de kern collectie kunnen rekenen (al doe ik daar niet aan, zijcollecties).
Longines en squale hebben het nest inmiddels verlaten en zijn vervangen door de doxa en er is nog een seiko tuna bijgekomen. MM300 en de breitling komen weinig aan de pols maar zijn ook lastig weer te vervangen.
Met andere woorden, veel om over na te denken
maar ik flipper niet zo snel dus ik ga er lekker wat tijd voor nemen.
Dit kan er gewoon uit hoor
Tja, als je het zo bekijkt…
. Lekker rigoureus. Ok, dan heb je iets van 4-5k. Wat zou daarvoor terug moeten komen dan?
Die gouden heuer uit t blauw
Dank je! Hou er wel van.
Toegegeven, ik al ben ik niet van de chrono’s, die is inderdaad wel leuk.
Alleen jammer dat ie niet akkoord gaat met 4k, heb het hem net nog gevraagd ![]()
Dank, draag 'm weinig maar het blijft een uniek model.
Wat een gave set! Leuke variatie met niet-alledaagse horloges. Voor mij springen de Timex, Mido en Longines eruit, mooie keuzes ![]()