Dank, draag 'm weinig maar het blijft een uniek model.
Wat een gave set! Leuke variatie met niet-alledaagse horloges. Voor mij springen de Timex, Mido en Longines eruit, mooie keuzes
Coole set duikers!
Kun je altijd komen passen. Kan ik meteen eens een coke proberen.
Pause
Alsof je dat nog nooit gedaan hebt…
Mis de mijne nog wel eens. Coke > Pepsi
Wanneer doen we weer partijtje bij jou op zolder?
Als mijn Andreas kruis weer is gerepareerd. De laatste keer werd iemand erg wild.
Lijkt me zeker leuk.
Ingenieur heb je nog niet zo lang toch? Wat zijn de eerste ervaringen?
Nog steeds plezier van deze collectie, al lonkt ‘een stapje hoger’ ook meer en meer. Maar afscheid nemen lukt me niet…
Die Galo blijft een frisse verschijning!
Mooie set! Die Nezumi GMT zie je niet veel, vind het wel een gaaf horloge. Hoe bevalt deze?
Waow. Wat een mooie horloge tajko. Wijzerplaat en band😍. Tijdloos design!
Ja lekker horloge moet ik zeggen, ik heb lang zitten twijfelen omdat ik hem wat duur vond voor de specs, maar toch gedaan en het toch wel eigen design doet het voor me. En fijn op verschillende bandjes buiten de bracelet die je ziet
Damn! Wat een mooie collectie. De een is mooier dan de ander. Als je er zoveel hebt, hoe geef je ze draagtijd? Oprechte vraag hoor… Ikzelf heb er maar een paar, en baal ervan dat ik ze niet allen draagtijd geef, maar kan tegelijkertijd geen afstand van een enkele doen. Elk heeft weer een andere sentimentele waarde🤷
Lekker divers
Ja super mooi blijft een topper! Thanks!!
Op plezier kun je moeilijk een prijs plakken.
Je hebt wel veel natuurlijk, zelf zou ik ook wat indikken. Alles wat geen draagtijd krijgt naar een nieuwe eigenaar leiden…
Als we mogen schrappen, laat maar weten.