Jouw collectie op één foto deel XII

Een kleine update van mijn collectie. De afgelopen drie maanden ging het ineens snel. Een Militado ML16, een Sinn hommage, daarna de Hydroconquest die toevallig in mijn vizier kwam. En vlak voor de jaarwisseling de RZE Fortitude gescoord, daar had ik al een tijdje zin in. De laatste toevoeging is de Longines Legend Diver, hier ben ik heel blij mee. Voorlopig is de honger even gestild :sweat_smile:

32 likes

Die draag je vast niet allemaal (regelmatig) meer? Of toch wel?

Ik ben erachter gekomen dat ik een “drager” ben en geen “verzamelaar”…

N.b. prachtige horloges :blush:

1 like

Nee… nauwelijks. Het is meer dat ik geen zin heb om te verkopen. Geen zin in het gedoe…

Zitten oa nog zo’n 5 60s king seikos tussen… een Pogue. Dus het zijn nog wel mooie horloges ook. En de obligatoire beater watches die je eigenlijk nooit draagt (seiko skx, seiko sumo)

3 likes

Dat is het vaak helaas wel

1 like

:point_up_2:eet geen brood toch, lekker houden

Dit is een hele kekke set zo :sunglasses: Goeie foto zo :ok_hand:

1 like

Aii, ik dacht dat je bedoelde er nog een Squale bij. Net deze toegevoegd :grin: :raised_hands:

21 likes

Prachtig!

1 like

Mooi hoor :ok_hand:t2:

1 like

Dit vind ik echt allemaal mooi. :ok_hand:

1 like

Onverwachte NA, de Omega. Nu heb ik er weer eentje voor het concertgebouw en eentje voor het zwembad.

29 likes

Mooi duo zo :ok_hand:t2:

1 like

En jij luistert naar mij? Haha, gaaf ding hoor!

1 like

Dit is ook een soort van collectie toch :rofl:

14 likes

Nooit geweten dat er ook Rolex parfum was.
Bijzondere collectie. Draagt vast veiliger in de stad dan de horloge variant.

2 likes

Er bestaat ook nog een soort van trilogie set. Deze drie, in mini flesjes, samen in een box :sweat_smile:

2 likes

Ooit op de wachtlijst voor gestaan, maar op den duur vond ik dat het zaakje stonk. Dan maar voor wat anders gegaan.

4 likes

:joy: Dan maar snel naar zo’n “wortel” bij Douglas

2 likes

De huidige Omega’s, ‘‘het thema’’ van de collectie

Eén haalde de collage ivm ruimtegebrek niet, een blauwe Seamaster.

97 likes

Poeh Jasper, dikke collectie man.

1 like