Heel vette collectie. Heb je er ook een favoriet merk tussen zitten of maakt het je niet zo uit?
Indrukwekkend Jasper ![]()
De tandjes zeg wat een collectie. ![]()
Sodekneiters. ![]()
Wow, indrukwekkend
De tanks hebben een eigen doosje, al zal dit ongeveer de helft zijn van het totale aantal “Vintage & Vierkant” thema in huize Cav. Sommigen in mint condition, anderen gewoon goedgebruikt maar top geserviced.
Merken:
Alihor, Pontiac, Eska, Royce, Liban, Radiant, DreffA.
Heel erg mooi!
Nou nog een watch roll voor de royce’s. (heel mooi trouwens die zeshoekige!)
De Mido Hermes en de witte Longines zijn er ondertussen uit. Ook de zwarte Longines hoop ik nog te gaan verkopen en dan komt er ruimte voor 1 bijzonder horloge om terug te kopen. De vraag is uiteraard wat het moet worden. Een Chopard LUC, Breguet Classique of nog een bijzondere vintage dresser staan hoog op het lijstje.
veel vintage pareltjes, unicorns zelf.
Dankjewel. Het heeft wel even wat tijd gekost om ze bij elkaar te verzamelen.
Prachtige collectie, hoe valt die white shadow om een mannen pols?
Ja, wat ik héél erg mis is in deze, verder mooie, collectie zijn (minstens) een duiker en een mechanische chrono.
![]()
Ik heb niet zo’n grote pols maar het zit perfect. Juist door de vorm is het een heerlijk dagelijks horloge.
Ik had tot 2 maanden geleden nog een Zenith chronograaf. Echter zijn de chrono’s toch nooit echt blijvertjes. Wellicht dat er ooit nog een seamaster 120 terugkomt. Heb ik ooit gehad en dat zijn fijne horloges. Maar over het algemeen draad ik het toch het liefste een dresser.
Altijd fijn om naar jouw collectie te loeren. ![]()
Dank je, ja die is leuk. Een watchroll is niet genoeg hoor. ![]()
Ik had ook niet het idee dat je daar nog nooit over had nagedacht.
Begrijp 't.![]()
Die groene Moonshine zien we veel te weinig hier ![]()