De tanks hebben een eigen doosje, al zal dit ongeveer de helft zijn van het totale aantal “Vintage & Vierkant” thema in huize Cav. Sommigen in mint condition, anderen gewoon goedgebruikt maar top geserviced.
De Mido Hermes en de witte Longines zijn er ondertussen uit. Ook de zwarte Longines hoop ik nog te gaan verkopen en dan komt er ruimte voor 1 bijzonder horloge om terug te kopen. De vraag is uiteraard wat het moet worden. Een Chopard LUC, Breguet Classique of nog een bijzondere vintage dresser staan hoog op het lijstje.
Ik had tot 2 maanden geleden nog een Zenith chronograaf. Echter zijn de chrono’s toch nooit echt blijvertjes. Wellicht dat er ooit nog een seamaster 120 terugkomt. Heb ik ooit gehad en dat zijn fijne horloges. Maar over het algemeen draad ik het toch het liefste een dresser.
Dat klopt, ik mis alleen de panda nog. (witte plaat, zwarte bezel), maar deze is alleen dermate prijzig geworden dat ik het setje niet compleet ga maken.
Voor dat geld liever de nieuwe Speedy-panda.
De beslissing de set niet compleet te maken maakt ook opeens de andere Tokyo’s minder honkvast, alhoewel de groene en gele nooit weg zullen gaan