Dank u allen ![]()
Ik wil hem van de week weer halen. Ik heb hem ook gemist ![]()
Dank u allen ![]()
Ik wil hem van de week weer halen. Ik heb hem ook gemist ![]()
Waaw, bijna zonde om te dragen ![]()
De Polerouter Jet was het eerste horloge waarbij ik dat gevoel had maar ze zijn er om te dragen!
holy cr@p
Wat een prachtige collectie Omega’s.
![]()
Alleen de Witte Tokyo 2020 nog erbij en je Olympische set is dan compleet.
Dat klopt, ik mis alleen de panda nog. (witte plaat, zwarte bezel), maar deze is alleen dermate prijzig geworden dat ik het setje niet compleet ga maken.
Voor dat geld liever de nieuwe Speedy-panda.
De beslissing de set niet compleet te maken maakt ook opeens de andere Tokyo’s minder honkvast, alhoewel de groene en gele nooit weg zullen gaan
Prachtige collectie. De gouden jlc blijft mijn favoriet!
Nice, ben al benieuwd naar de volgende move.
Snap ik helemaal. Als ik de prijzen op C24 zie heb je voor hetzelfde bedrag of minder inderdaad de nieuwe Speedy Panda als eerste eigenaar.
En ik zie de prijzen van de Tokyo Panda niet zo snel zodanig zakken om het interessant te maken ten opzichte van de nieuwe Panda. Als de prijs al zakt.
Voorlopig zit het er bij mij even niet in maar mocht de Rising Sun uit de collectie gaan dan hou ik mij aanbevolen. ![]()
Current state van de collectie.
Mogelijk dat de zwarte Seiko SPB255J1, Mission to the Moon en een G-Shock uit de collectie gaan.
Mooie collectie. ![]()
Likewise! Heel mooi!
Wat heb je toch altijd een fijne collectie. Van harte met je pam! ![]()
Dank je en dank je!
Erg mooie horloges.
Erg fraai.
Heel tof, mooie diversiteit op alle vlakken. Behalve de wittebroodsweken met de PAM, welke krijgt het meeste polstijd?
Prachtig. Onderstreept maar weer eens mijn angst dat 1 Speedy geen speedy is zo naast elkaar.
Gevarieerd en tof, ondanks duidelijke merken voorkeur ![]()
Je blijft lekker bezig en variëren Tom. Gefeliciteerd met de NA