Dank Erik. Nou, ik vind het juiste blauw wel mooi, maar als ik voor de keuze sta, neig ik toch meestal naar tijdloos zwart of (zilver)wit.
Snap ik wel en daar ben ik zelf ook schuldig aan. Vaak kleurtjes geprobeerd, maar uiteindelijk houden de veilig keuzes het langst stand.
De mooiste 2 liggen exact in het midden, vind ik.
Heel erg fraai. De Seiko en Moonswatch lijken mij twee buitenbeentjes, maar dat maakt het geheel ook wel weer interessanter.
Mooi trio!
Dankjewel John super mooi horloge miss koop ik hem ook prachtig.
Hele mooie collectie Tom! Van alles wat.
Welke pam ref is dat eigenlijk?
Thanks, ben er ook zeer content mee.
Dank je!
Dat is een PAM 337 (42mm).
Mijn hemel, wat mooi ![]()
“Collectie”
Plus paar extra’s waaronder het horloge van mijn vader, die helaas al heel lang in mijn bezit is. Wordt wel gekoesterd hoor. Maar liever niet gehad zeg maar. Veder wel tevreden zo.
De staat van de collectie! Momenteel vrij duiker-heavy, al valt de Omega prima wat eleganter te dragen op mesh of rubber.
Een Studio Underdog viel mooi tussen de Cartier en de Omega in, maar ik kon niet wennen aan de handwinder. Die is gisteren dus geruild voor de Doxa, heerlijk horloge voor komende zomer.
Op termijn zal waarschijnlijk de Seiko plaats gaan maken voor iets Aqua Terra, Carrera of Oris Big Crown achtigs, maar voorlopig meer dan tevreden met dit viertal!
Alle 5 even samen voor een groepsfoto. De Glassbox, Speedy en Cartier worden het meest gedragen.
Nu niets om de pols, dus er mag iets bij met een kleurtje of lichte plaat denk ik.
een mooie gelijkstand ![]()
Knap hoor Jorne. Kleur is leuk, maar in het vervolg ga ik enkel nog kleur aankopen met de mindset dat het een horloge wordt voor de komende zomer voor de fun, en niet als blijver.
Dank! En goed punt mbt kleur… Ik zit al een tijdje te kijken en heb budget, maar nog nergens de verleiding gehad om de trekker over te halen. Spannender dan donkerblauw zal het wel niet worden, want ik wil wel graag een blijver ![]()