Top trio ![]()
en dan ook nog

![]()
Dat kan geen toeval meer zijn!!! ![]()
Ik zie trouwens een beetje een patroon, in jouw collectie… ![]()

is so nice!! ![]()
ik zie blauw en twee met een lichte plaat.
Maar ik zou hier zelf nog wel 'n duiker bij willen. Misschien daar 'ns naar kijken?
Vertel me alles! Want ik ben nog zoekende.
Nou, ik concludeer hieruit dat je digi’s leuk vindt. En da’s helemaal prima, natuurlijk. Maar er zijn ook heel leuke (semi-)vintage digi’s en ana-/digi’s. Je zou die rabbithole in kunnen stappen. ![]()
Of, als je bijvoorbeeld wat wilt verbreden, een (mechanische) chrono, een (echte) duiker en misschien een GMT, erbij.
Nou ja, je kunt zoveel kanten op. Da’s het mooie van de horlogehobby! ![]()
Bedankt voor niks! ![]()
![]()
Zonnetje was voorspeld voor vandaag, dus de collectie in huis gehaald voor een foto. Zal je zien dat net in dit stukje Nederland het zonnetje vandaag niet doorbreekt. Maar dat zal de pret niet drukken. De huidige stand van zaken. Nieuw sinds de vorige foto zijn de Breitling Premier, de Zenith Defy en de Citizen.
dat is een mooie set zo ![]()
O.k., dat is een vreemde reactie, wanneer je, gevraagd, oprecht advies en suggesties krijgt. ![]()
Het was ook een grapje. Vandaar de smileys.
O.k… ![]()
Nou ja, hopelijk heb je er iets aan.
Ik heb nu nog het probleem dat ik alles mooi vind. Alles? Bijna alles. En ik kan niet alles betalen. Dus ik moet kiezen. En dat is lastig. Digitale Casio’s ben ik wel bijna klaar mee. Tenzij ik in het konijnenhol val van de zeldzame vintage Casio’s. Ik verwacht binnenkort mijn eerste zelfopwinder uit Shanghai. De Russen lokken mij ook. Ik moet ook nog een automaat, het liefst van Seiko. Begrijp je mijn probleem? Er is zoveel keus.
Vandaag draag ik mijn Casio A168. Krijgt te weinig aandacht. Het valt allemaal niet mee.
We hebben hier allemaal vergelijkbare problemen. ![]()
Dat is wat ons verbindt. ![]()
Fantastisch.
Zodra GS overal een gesp met fijnafstelling zet, haal ik er één
Dat is zo, zeker nu de Venezianico blijft. Misschien bedoel ik iets meer ‘bling’ of schitterend afgewerkt. Dit zijn vrij veilige keuzes. Een duiker is ook een optie, maar nog nooit één gehad die lang bleef…
Prachtige collectie!
mooie combinatie,
en de horloges met bracelet ![]()
Lekker setje Brick
Machtige leuke collectie.
Daar zitten een aantal bijzonder mooie stukken tussen! Ik zou er de SBGJ217 en de ZEP uit halen als favorieten denk ik. Maar er is meer dan genoeg om van te genieten ![]()