Zeer smaakvol ![]()
Lekker divers!
Mooi spul, zeker ook die rivanera. Ingenieur is wmb qua vibes een upgrade van de rolex en cartier in de categorie daily op staal, weinig licht tussen die drie - zou die GO lekker houden, die is veel karakteristieker en leuker. Mooie fxd trouwens ![]()
Erg fraai horloge van Edox. Schitterend elegant en sportief ontwerp.
Heb je de center links laten matteren? Op het internet zie ik polished center links. Vond overigens het gematteerde veel mooier!
Dit vind ik een hele leuke, diverse collectie. Zowel qua modellen, type horloge als qua kleuren ![]()
![]()
Fantastische collectie vind ik dit! Mooie balans in types horloges, waardering voor kleine en grote merken, lekker dynamische wijzerplaten, stijlvolle horloges van de usual suspects en een gezonde dosis eigenwijze modellen met bijvoorbeeld de Underd0g en de Echo/Neutra. Hulde ![]()
Geen doorsnee collectie. Gevarieerd in alle opzichten, type, merk, kleur. Niets meer aan doen ![]()
Welke 44gs met springdrive is dat op de foto?
Mooie set.
Zal ik eens een beetje werk voor @TagEd verzetten, dan hoeft die zich niet meer moe te maken. Hier komt het:
Wat dacht je van een mooie racing chronograaf als toevoeging. Zoiets bijvoorbeeld ![]()
P.s.: heel mooie set. Hoeft niks aan te gebeuren. ![]()
Dat is een SBGA375.
Mooie set, hoor!
Vooral de Doxa, Cartier en vintage Omega vind ik gaaf! ![]()
P.s.: heel mooie set. Hoeft niks aan te gebeuren.

![]()
Huidige stand van zaken.
Leuk en kleurrijk geheel zo. Je hebt voor alles wat en dan een paar microbrands om het wat interessanter te maken. Daar moet ik nog eens werk van maken.
De Rolex en de Cartier overlappen wel wat qua functie denk ik: een gevestigd merk en een alledaags model met een dressy kantje. Als je deze 2 verkoopt heb je de IWC met nog wat overschot, dus waarom niet. Als je begint te twijfelen is de beslissing al half genomen ![]()
Enige nadeel is dat de Cartier en Rolex beter verkoopbaar zijn dan de IWC zonder een groot verlies te pakken. Dus je moet het wel zeker zijn ![]()
Lekker zo laten!
Als je deze 2 verkoopt heb je de IWC met nog wat overschot
Daarvoor is de Rolex ruimschoots voldoende hoor. Hou ik nog steeds wat geld in mijn zak. Ik denk daar ook weleens aan. Hoewel ik het horloge erg fijn vind, heb ik toch wat weerstand bij het dragen van een Rolex en de reacties die ik geregeld krijg. Dus wie weet maak ik de wissel nog wel.
De Glassbox is super
Maar ik zie mezelf hem ook niet echt vaak dragen. Maar goede suggestie.
Heel erg mooie verzameling. ![]()
suggesties
Er zou best een flieger chrono bij passen. Navitimer, Sinn, IWC, Breguet Type XX, dat soort werk. Op dit punt zou ik zelf waarschijnlijk voor een Breguet 3800 gaan.