Mooi gevarieerd kwintet André
Als die Miffy Moonphase ooit de deur uit mag, dan stel ik me graag kandidaat! ![]()
Die is al pleite volgens mij
Ai, dan ben je een paar maanden te laat
Hoe leuk ook, ik wilde weer eens wat anders, dus toch verkocht!
Yup!
Mooie reeks - lekker gevarieerd binnen een op zich straks thema. Complimenten ![]()
Danku! ![]()
Zonde ![]()
Heerlijke set Ben. Met zorg geselecteerd zo te zien.
Ja ik denk er na meer dan 10 jaar horlogehobby wel uit te zijn wat ik wil dragen.
Maar goed, de emotie wint het vaak van de ratio dus ik heb wel geleerd dat ik niet uitsluit dat er weer wat in en uit kan gaan. ![]()
Zo zit het me toch niet helemaal lekker dat ik al een tijdje geen Omega meer heb. ![]()
Dat hoort gewoon zo, anders bloed de hobby dood. Dat hab ik afgelopen jaar ook geleerd nadat ik eind vorig jaar dacht mijn perfecte set samengesteld te hebben.
Ik snap het, is natuurlijk geen basic daily horloge.
Vooral aan het zoeken naar een van deze voor symbolische waarde: mijn vrouw en ik verwachten een eerste kindje in de lente, dus daar hoort een klokje bij! ![]()
Weg doen. Je weet alleen nog niet wat ervoor in de plaats mag en hoe ellendig de verkoop zal zijn ![]()
Mooie wissel! Erg fijne collectie.

Ja, oranje.
Het enige horloge van een laat ik zeggen “minder voor de hand liggend” merk. Voor anderen wellicht reden om hem te laten gaan. Maar ik zou hem zeker houden.