Jouw collectie op één foto deel XII

Mooi gevarieerd kwintet André

1 like

Als die Miffy Moonphase ooit de deur uit mag, dan stel ik me graag kandidaat! :wink:

1 like

Die is al pleite volgens mij

1 like

Ai, dan ben je een paar maanden te laat :slight_smile: Hoe leuk ook, ik wilde weer eens wat anders, dus toch verkocht!

3 likes

Yup!

1 like

Mooie reeks - lekker gevarieerd binnen een op zich straks thema. Complimenten :+1:t2:

1 like

Danku! :pray:t3:

1 like

Zonde :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Hier ook weer het een en ander gewijzigd.

101 likes

Heerlijke set Ben. Met zorg geselecteerd zo te zien.

1 like

Ja ik denk er na meer dan 10 jaar horlogehobby wel uit te zijn wat ik wil dragen.

Maar goed, de emotie wint het vaak van de ratio dus ik heb wel geleerd dat ik niet uitsluit dat er weer wat in en uit kan gaan. :slightly_smiling_face:

Zo zit het me toch niet helemaal lekker dat ik al een tijdje geen Omega meer heb. :confused:

6 likes

Dat hoort gewoon zo, anders bloed de hobby dood. Dat hab ik afgelopen jaar ook geleerd nadat ik eind vorig jaar dacht mijn perfecte set samengesteld te hebben.

4 likes

Het is een beetje minder duiker heavy geworden.

Twijfel nog een beetje wat ik met de zenith wil.

98 likes

Ik snap het, is natuurlijk geen basic daily horloge.
Vooral aan het zoeken naar een van deze voor symbolische waarde: mijn vrouw en ik verwachten een eerste kindje in de lente, dus daar hoort een klokje bij! :wink:

2 likes

Weg doen. Je weet alleen nog niet wat ervoor in de plaats mag en hoe ellendig de verkoop zal zijn :wink:

3 likes

Deze zie ik nog altijd wel zitten b.v.

28 likes

Mooie wissel! Erg fijne collectie.

source

4 likes

Ja, oranje.

Weer eens tijd voor een collage van recente aanwinsten. Van alles wat :innocent:

34 likes

Het enige horloge van een laat ik zeggen “minder voor de hand liggend” merk. Voor anderen wellicht reden om hem te laten gaan. Maar ik zou hem zeker houden.

2 likes