Lekker gevarieerde set horloges weer, hoor!
Dank je. Ja dat vond ik zelf ook wel ![]()
Echt? Vind ik, samen met de PO en de Cartier, de leukste van de verzameling.
De oranje op rubber ![]()
![]()
Heb je afscheid genomen van de no date? Lekkere wissel wel
.
Wat een heerlijke set zo, Ben!
Top Erik! Echt een mooie collectie.
Bij mij is de Yachtmaster ook de laatste aanwinst, hier op de foto met de 2 enige aanwinsten uit 2025. Waarvan de Doppelchronograph eventueel nog weg mag, maar als ‘ie blijft is het ook prima.
Zo’n YM trekt mij ook enorm, vind hem heel mooi, maar de prijs houdt me nog wel tegen. 2x zo duur als m’n speedmaster en dat is een co-axial chronograaf, geen time only duikertje.
Ja de YM is niet goedkoop, de Speedmaster is meer “value for money”. De 3861 Saffieren Speedy is voor mij ook een blijver.
Maar die YM is wel echt mooi en super comfortabel.
Die vullen elkaar mooi aan!
De zenith is mijn meest gedragen horloge, van iemand die nooit leder droeg en altijd greep naar sportieve stukken, naar deze bijna daily dragen en z’n kledingsstijl wat omgegooid heeft om deze vaker te kunnen dragen😁
Binnenkort uitbreiding, heb iets leuk op het oog
Wil je alvast een tipje van de sluier oplichten?
Haha, heb toevalllig juist het omgekeerde met de FXD, van 90% dress watch naar spijkerbroek en toolwatch.
Heerlijk dit. Die cookie monster is echt waanzinnig ![]()
Hij is niet goedkoop, maar… tov van bijv. een Sub is hij niet/nauwelijks kostbaarder en dan heb je…
- iets uniekers
- prachtige afgeronde kast die mooi om de pols valt
- platina lunette
In mijn optiek één van de beste sportmodellen van Rolex
Helemaal eens wat betreft de vergelijking met de sub. Maar ik vergelijk niet met andere Rolex, want die interesseren me niet
alleen deze blauwe YM pakt me. En hij draagt het mooiste van de moderne Rolex sporthorloges (ook op kleinere pols).
Daar is ook mijn keuze op gevallen. Waanzinnig veel kwaliteit en wat mij betreft de ultieme one watch <10k.
En dan bekijk ik het te rationeel en vind ik de YM niet 2x zo veel waard. Al snap ik dat die logica in deze hobby eigenlijk niet werkt
Top set!
Mooi hoor ![]()
Mooie gevarieerde collectie!