Jouw collectie op één foto deel XII

Poetsbeurtje ook weer gehad.

46 likes

Goed bezig :muscle: Ik doe dat overigens alleen met een beetje Dreft :sweat_smile:

2 likes

Dreft volstaat ook zeker. Was meer een hebbedingetje.

2 likes

:point_up_2:alles voor de hobby, herkenbaar :grin:

2 likes

:ok_hand: Zie je ook daadwerkelijk verschil?

Het enige verschil is dat er een vuil/water afstotend middeltje bij zit die je na het schoonmaken aanbrengt.

1 like

Haha welja, dreft is prima :rofl:
Doe ik ook.

1 like

De volledige collectie gaat niet gebeuren maar een onderdeel of een thema te posten, met plezier :-). Hierbij enkele uit de Neo-Vintage periode.
Wat mij betreft zijn 20-30 jaar geleden sublieme horloges gemaakt.
Ben zeker een fan van Breguet uit die periode. De iets vroegere Breguet ’ Daniel Roth periode’ is zeker ok maar ik vind persoonlijk dat Hayek vlak na de overname door Swatch Group mogelijks nog meer aandacht zou moeten krijgen dan de licht gehypte ‘Roth’ periode.
Die splitsecond chrono ( Rattrapante) is voor mij 1 van de meest interessante chrono’s ooit gemaakt. Enkel Patek met zijn 5004 waagde zich er ook aan een split te maken van deze legendarische Lemania. ( Patek voegde er ook een perpetual calendar aan toe )
Hierbij dus een overzicht van het Neo Vintage thema

68 likes

@helaasweermijnloginvergeten ben al benieuwd naar het volgende thema!

1 like

Mooi zeg. :ok_hand:t3: Die Andersens vind ik ook prachtig.

1 like

Heel gaaf stuk zeg. Kende ‘m eerlijk gezegd niet.

1 like

Als je naar ‘Breguet Only’ gaat zie je daar in het laatste bericht ene reeks detail foto’s.
Een link kan ik zelf niet plaatsen wegens mijn fantastisch Trustlevel-1 niveau :zipper_mouth_face:

1 like

verschrikkelijk gave collectie. Neovintage Breguet heeft ook mijn aandacht. Gigantisch veel referenties om uit te kiezen en time only nog relatief betaalbaar.

2 likes

Hoogstaand en prachtig :heart_eyes:

1 like

De tandjes. Heerlijk rolletje Breguet :heart_eyes:

1 like

Na bijna een jaar geen wissels doorgevoerd te hebben kriebelde het toch weer iets te hard. De alpinist ging eruit, en de 103 kwam erin. Volgende stap is waarschijnlijk een 2de CWC G10 eraan toe te voegen, en wel die met oranje sec wijzer. Verder gaan we vooral rustig blijven. Tevreden voor nu.

109 likes

Oef, die Toric met EP-uurwerk :heart_eyes:
Die rattrapante is ook gaaf. Heb je bewust gekozen voor de ref met de Pusher in de kroon?

1 like

100% voor de 5947 gekozen, de ref 3947 met pusher op 10 uur vind ik uit balans.
Ik overwoog ooit wel de 3947 maar hapte ooit toe en gelukkig maar want na lang wachten vond ik eindelijk de 5947. Niet dat ik het erg zou vinden beide te hebben maar mijn voorkeur gaat wel degelijk naar deze met de pusher geïntegreerd in de opwindkroon

3 likes

ooit moet dus Nooit zijn
Hoe wijzig je hier eigenlijk achteraf nog berichten ??

Dat kan helaas niet met level1
Vanaf level twee krijg je een potloodje onder je bericht waarmee je het eerste uur na het plaatsen het bericht nog kunt wijzigen.

2 likes