Wat een fijne collectie. Goeie avontuurlijke vibe zit er aan.
Dat mag ook zeker Vincent!
Goede ruil. Prachtige set.
Prachtig. Ik ben een langzaam lerende genieter van Breguet.
![]()
Thanks, we durven al eens een hikeje in de Ardennen wagen ![]()
![]()
Thanks naamgenoot ![]()
Bedankt ![]()
Wat een heerlijke collectie Vincent ![]()
En een mooie foto ook!
Ik kijk altijd met plezier naar jouw collectie, fijne samenstelling! Hoe bevalt de Sinn naast de Speedy?
Alstublieft. Even op het pijltje
duwen en hij klapt uit.
Wat zit er nog in de side collection?
Voor wat ik weet:
- Sinn 556 met machtig mooie plaat
- AnOrdain met machtig mooie plaat
- de funky Zenith
Bedankt Anthony
ook voor de kaartjes trouwens. Die zijn gisteren binnen gekomen ![]()
![]()
![]()
Bedankt Jorne. Ik heb met opzet de speedy en 103 naast elkaar gelegd op te laten zien dat het 2 versvhillende horloges zijn. De speedy voeld verfijnder, en kwetsbaarder. Bij de Sinn is alles net iets meer bombproof, maar dus ook grover.
Ook nog de airborne, maar die heb ik in mijn hoofd al doorgeschoven en dan nog de zodiac Olympos. Zoals je weet gaat die Sinn 556 nooit weg, maar ik draag hem zelden, vandaar side collectie inderdaad.
Prachtige vintage Tissot op rechtsmidden.
Dank je, vroeg polshorloge uit omstreeks 1912.
De minutenwijzer is overigens niet correct, moet ik nog een keer een vervanger voor zien te vinden.
![]()
![]()
Ik heb nog twee horloges te koop staan dus die tellen we niet mee. Dan is dit de collectie nu:
Best tevreden mee!
Top collectie!![]()
Merci Brent ![]()
Dit is de huidige stand van zaken. De Tudor heb ik een week gedragen, maar is helaas geen blijver en komt binnenkort in het blauw. Als iemand interesse heeft: stuur gerust een PM. Ik beloof geen UPS te gebruiken bij het verzenden
Dit weekend ben ik totaal onverwacht verliefd geworden op een ander horloge. Voor velen zal het op papier een downgrade zijn ten opzichte van de Royal, maar dat horloge past beter bij mijn stijl en gaf een instant-klik (plaatje van internet)
Mooie collectie, de CK859 blijft een topper en staat ook goed op zo’n groen bandje
Thanks, ja die ck859 is echt heel mooi irl. Even dacht ik hem weg te doen, maar daar ben ik van genezen gelukkig. Die moet ik gewoon houden.
Had jij niet ooit een 556 met rode seconde? Of verwar ik je met iemand anders? In ieder geval de 556 is altijd goed.