Flauwkul. Het gaat in de horlogehoby veel te vaak om waar op de ‘statusladder’ een merk staat en dat het vooral heel duur moet zijn. Waar het, imo, idd zou moeten gaan om wat het
Ik heb een aantal jaar geleden een 556i gehad met witte wijzers en een onlangs een 356 chrono.
Hier ben ik het helemaal mee eens, vandaar dat ik ook de switch ga maken
Maar toen ik de Tudor van mijn pols haalde om de Sinn te passen, was het een duidelijke downgrade qua afwerking en details, maar een dikke upgrade qua gevoel
En daar gaat het inderdaad om.
Pfff wel lekker hoor met name die smurf is
. Veel draagplezier
Snap ik, heel erg mooi! Geniet ervan ![]()
Bedankt maar de
heeft een blauwe dial.
Deze heeft een zwarte dial en wordt blueberry of koekiemonster genoemd.
![]()
Een heerlijke avontuurlijke tool, field, duiker collectie Vincent ![]()
Thanks Dan!
Thanks S! ![]()
Lekker setje! Wel wat kleurloos🙂
Mooie set. Hoe draagt de UG? Deze moet er hier waarschijnlijk ook nog ooit komen.
Thanks Daniel. De UG is een beetje een icoon binnen de wereld he? Die draagt helemaal zoals je het zou verwachten. Licht, vrij dun, mooie maat en proporties. Ik kan er niks slechts over zeggen, anders had ik hem ook zo lang niet gehad natuurlijk.
Zeker. Eigenlijk het enige icoon binnen de UG-wereld die nog betaalbaar is. Zelfs de white shadows zijn flink in prijs gestegen.
Weer wat geleerd en het maakt hem wat mij betreft niet minder mooi. Speciaal voor deze gekozen? Of kwam hij voorbij?
Was er al even naar op zoek maar wilde het een en ander inruilen dus moest buiten het juiste horloge ook de juiste deal afwachten.![]()
Snap ik en is hij echt “zo onder de radar” of denk je toch dat veel het wel zien. WG heeft toch een mooie aparte gloed. Anniehoe hij is ![]()
Nee, ik denk alleen herkenbaar voor hen die bekend zijn met Rolex en dan alleen door de blauwe bezel inlay.
Het warme van witgoud is afhankelijk van het licht en vooral goed te zien naast staal.
Wat een fantastische, gebalanceerde maar toch avontuurlijke collectie! Prachtig verloop van de beide stijlvolle Omega’s tot aan de 's zomerse Doxa en rauwe CWC!
Waaw, mooie woorden. Bedankt ![]()
Die linker is niet zwart maar heel donkerbruin en de middelste midnight blue ![]()
Even aan het flippen en verkopen geweest. Less (nog steeds 9 stuks en niet alles staat erop…
) is more?
Ik zie gelukkig dat je je 7549 nog hebt
. Ik heb die van mij in een vlaag van verstandsverbijstering weggedaan, nooit moeten doen natuurlijk.