Te ruil of te koop: Tudor Black Bay 58 925 zilver

Te koop of te ruil;

Volgens velen de mooiste Black Bay 58, de zilveren 925.
Compleet met zowel de originele lederen band als de nato. Beide voorzien van zilveren sluiting.

Het horloge is in nette, gedragen staat. Ik heb hem nog niet gepoetst. Als je op de foto inzoomt zie je dat er een beschadiging op de bezel onderaan zit. Met normale mensenogen zie je dit bij het dragen niet.
Het is een complete set met alle dozen, de extra originele Tudor nato, garantiekaart, factuur en de hele rataplan.

Ik wil hem bij voorkeur ruilen voor een Black Bay One, 39 of 41 mm in zwart of helemaal te gek zou zijn in champagne. Ook loop ik warm voor een 58 bronze… Maar eigenlijk ben ik sowieso gek op Tudors, dus verras me!
Maar heb je nou een Aqua Terra die je wil ruilen ook prima, wel graag een beetje een recente. Cash up is (binnen de perken :wink:) mogelijk.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil, ruilwaarde
(en gelijk ook verkoopprijs) zet ik op 3000 euro

Merk en model: Tudor Black Bay 58 925
Diameter: 39 mm
Leeftijd: 08-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): November 2025
Factuur en/of certificaat: beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set met de twee originele banden.
Verzendkosten of afgehaald in regio: voorkeur voor warme overdracht, ik ben flexibel (woon zelf in Nunspeet)
Conditie (krassen, werking etc): lichte beschadiging onderkant bezel (bij de 6) valt irl niet echt op. Lugs aan achterzijde iets bandenwissel sporen. Wederom, irl zie je dat niet.
Soort uurwerk en kaliber: MT5400 in-house met cosc certificatie
Vraagprijs: 3000 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

25 likes

En zo dus op de meegeleverde nato…

9 likes

Liever alleen met de fraaie lederen band? Dat kan hoor! Krijg jij wat korting en houd ik de nato :wink:

7 likes