Prachtige collectie zeg.
Dacht aan zoiets.
Of
Mooie aanvulling op een top collectie ![]()
Ik bedenk me net dat die el primero samen met de prlago 39 de ideale 2 piece zou kunnen zijn. Deze bedenking staat verder volledig los van jouw post en daar heb je helemaal niks aan
.
Je hebt een prachtige set. Daar hoeft natuurlijk geen duiker bij, maar wat dacht je van een prlagos 39mm? ![]()
Dank je. Heb de Omega al eens gepast en hij heeft, in de Spectre tijd, ook een tijd op de shortlist gestaan. Werkt ook goed op nato en leer. Hij komt weer terug op de lijst. De Breitling ook maar eens proberen.
Mooiste ‘nette’ diver ![]()
Op mesh inderdaad echt wel een ‘luxe duiker’
Haha, je hebt me overtuigd. Hoort ook een beetje bij de hobby toch, om een horloge weer opnieuw te kopen na hem eerst verkocht te hebben. Kan ik die afvinken op de bingokaart
Goede set! Die Panerai houdt het lang vol, of niet.
Ja man, ik vind dat echt een leuk ding. Voegt wel wat toe. Acquired taste wel
Wel formaat was het ook alweer? 44mm ?
Prachtige collectie!
Yes
Ah joh, lekker setje toch zo?
Ik ga wel goed op (reverse) pandas in elk geval ![]()
Heb je nog plannen of tevreden met je viertal?
Druk jaar met verhuizing naar onze nieuwe woning dus even hobby op een lager pitje.
Maar nog steeds een zwak voor Grand Seiko en Tudor dus verwacht dat deze in de toekomst nog wel eens (terug)komt. ![]()
Zo, flink wat gewisseld of niet? Die mooie Omega is er uit dus?
De Aqua Terra? Ja voor mij toch net te klein in 36mm. Wel een mooie wijzerplaat ![]()
Je hebt flink geflipperd Roy de afgelopen periode. Met als resultaat een mooi kwartet ![]()