Jouw collectie op één foto deel XII

Top collectie hoor :+1:t3:,
Tja dressy diver?.. lastig…

1 like

Misschien mijn volgende horloge toch een Grand Seiko :face_with_monocle: :v:

70 likes

Geen speedy pro meer?
Aan wat denk je van GS?

1 like

De Reduced gaat nooit meer weg. En een Pro daarnaast bevalt me toch minder.

Als ik me niet teveel laat leiden door een budget, zou ik graag een SBGH343 toevoegen. 38mm, titanium, high-beat movement, een sportief geheel met een tof kleurtje.

Maar daar moet het horlogepotje wel iets verder voor gevuld worden. Maar het lijkt me wel heel tof! Iets heel anders dan wat ik ooit heb gehad.

43 likes

Lekkere set!

1 like

Dat is ook een hele gave! De 62GS kast, 38mm, titanium en super subtiele dial textuur en kleur. Net wat video’s van bekeken. De plaat lijkt vaak bijna wit. Deze wil ik wel een keer in het echt bekijken.

3 likes

Hard aan het nadenken wat mijn derde moet worden. Een gada met krasbestendige coating en een beetje kleur (blauw) :thinking:

40 likes

Sowieso tof! :+1:

Ja, het gaat er hier ook altijd sneller uit, dan dat het weer gevuld is… :sweat_smile:

Maar, waar komt dat oranje Monster (ineens?) vandaan? :thinking:

Hey en de BEAMS en de semi-vintage zijn nu allebei verkocht?

Een sharp edge?

6 likes

Iets leuks van The Citizen?

Mooie suggestie, maar een iets te wilde dial voor deze boomer :joy:

2 likes

Daar zit ik wel serieus over te denken. Specs en zeker de Washi dial zijn niet verkeerd!

1 like

Wat dacht je van een The Citizen?

Edit:

Had nog niet verder naar onder gescrolled :sweat_smile:

16 likes

Die G maakt je collectie toch compleet :+1:t2:

1 like

Mooie set! Die Fears x Studio Underd0g was even aan me voorbij gegaan, maar heeft nu mijn aandacht :slightly_smiling_face:. Hij is 38mm toch? Draagt hij ook comfortabel of juist wat groter door de cushion vorm?

Die Grand Seiko die je verderop voorstelt is wat mij betreft een topkeuze; heel complementair aan wat al hebt. Succes dus met het vullen van het potje.

1 like

Ik vind de nieuwe blauwe OP echt heel mooi. Weet niet of hij voor jou aan de GADA definitie voldoet maar hij zou heel goed passen bij je Sinn en Tudor

13 likes

Uit eigen doos:

Coating is top en echt erg GADA.

16 likes

Een Direnzo DRZ 06

316L Steel with scratch resistance coating (HV 800)

In blauw, mijn keuze, net uitverkocht.

Hier ligt dezelfde Pelagos als bij jou te wachten om eruit gewipt te worden. Ik ben er nog niet uit. Dus ik neem mijn tijd door weer wat grotere maten te dragen ipv kleine vintage lievelingetjes

4 likes

Blauw toevoegen kan makkelijk met de Navy blue

8 likes

Ja, die is fantastisch :heart_eyes: maar waaaay boven wat ik wil uitgeven aan een horloge. Zou ik me gewoon niet comfortabel bij voelen, ben ik bang. Maar eerlijk is eerlijk, hij vinkt het lijstje behoorlijk goed af.

1 like