Jouw collectie op één foto deel XII

De Vulcain is mooi! Mooi merk met historie ook. Alleen met de Pelagox en UX ben, ik voor iemand die eigenlijk niet van water houdt, al behoorlijk voorzien van duikers :joy:

Wat is die andere?

1 like

De Vulcan was ook meer voor @Dutchportugueser in de categorie dressy divers :wink:

De onderste is een VPC 37HW. Wel significant kleiner dan wat je al hebt.

1 like

Leuke tip, die Direnzo! Dank :pray:t3:

Mijn Pelagos LHD is wel echt here to stay. Er zit zoveel leuks op, met de roulettedate, die bizar mooie 3d markers, kroon op links en het steeds maar mooier wordende titanium! En die band sluiting niet te vergeten :ok_hand:t3:
Ga je daar geen spijt van krijgen?

1 like

Ik wil niet 2x hetzelfde merk in mijn “collectie”. Een achterlijke regel eigenlijk, want hij is wel gewoon mooi (maar ook wel weer een duiker, in mijn nu al duiker heavy setje).

1 like

Iets teveel ondertussen :smile:

47 likes

Great minds think alike :grin:

Een viertal Rik, WTF :joy:

2 likes

Ja, loopt echt uit de klauwen nu…:grin:

2 likes

Andere blauwe suggestie

16 likes

Of deze van Nomos:

16 likes

Ik heb meer koffie nodig, ik zag de kroon op links niet.

1 like

Van de ene schoonheid naar de ander in deze collectie. En geen platgeslagen keuzes. Classy sir.

1 like

Juist een GADA lijkt me zo. Je vanuit de plomperd zo je pak in en naar het diner.

2 likes

Ja en er is ook een licht roze variant van. Ik ben ook wel benieuwd hoe ze in het echt zijn. De meeste zijn wel meer onder de indruk van de groene als ik het online lees.

Tof ding he! Een Gen 1 uit 2011. Van de week opgepikt uit het blauwe hoekje. :sunglasses: Hij is zo goed als NOS, dat is wel bijzonder. De 1521 “Beams” ligt in de kluis. Ik verwacht dat hij er op termijn uitgaat en de blauwe en PVD dus blijven. :ok_hand: Je kan niet alles houden he.

Dankje! De Mim0sa :tangerine: :champagne: is idd heel tof om erbij te hebben. Ik heb hem nog heel weinig gedragen want ik wil deze echt bewaren voor de zomer. Dan komt hij het beste tot z’n recht.
38mm idd en ook prima comfortabel. En ook wel wat ‘fijner’ dan op de foto. Maar wat echt speciaal is is natuurlijk de dial. :star_struck: Daar koop je hem voor!

Vind ik ook! :clap: Echt een mooie verschijning erbij.

13 likes

Ja, echt leuk! Gefeli! Heb ooit een zwarte gen 1 gehad. Lekker ‘eigen’ look. Hou ik wel van! En een mooie aanvulling, zonder overlap, in de collectie! :+1:

2 likes

De roze plaat van de SBGW289 in deze kast en ik zou 'm niet kunnen laten liggen

11 likes

Goede suggestie, ik kende hem nog niet overigens. Heb je hem zelf ook?

1 like

Nee, ik heb heel lang een Longines Legend Diver gehad (ook een goede tip trouwens voor een geklede duiker) en daarom geen behoefte aan een andere duiker gehad. Begint wel weer te kriebelen en deze is dan zeker een optie. Met de bracelet is ook tof:

14 likes

De bracelet is dan weer minder mijn smaak :slightly_smiling_face:. De Longines is ook een optie die wel eens voorbij is gekomen. De Blancpain 50 fathoms bathyschaphe in 38mm staat ook op mijn lijst

14 likes

Weer wat gehusseld. Zin in een alweer een Tudor Ranger nu. De Dune is wel heel gaaf :heart_eyes:

65 likes