Jouw collectie op één foto deel XII

Wat een leuke en gevarieerde collectie! De Cervo Volante ziet er geweldig uit op die zwarte band, wat voor iets heb je erop zitten?

Wat dacht je van een Oris Diver date? Niet té sportief, maar ook niet te chique. Gewoon een duiker met een rustige uitstraling die nergens misstaat. De stalen band heeft gepolijste details op de zijkant die het horloge net wat meer flair geven (dit is lastig te zien op de foto’s, maar duidelijk in het echt)

Of natuurlijk de GO SeaQ. Het merk past beter in het rijtje van de rest van je horloges. Het ontwerp absoluut niet dressy, maar de mooie blauwe sunburst plaat in combinatie met de applied gepolijste numerals maakt deze kleurstelling naar mijn mening een stuk verfijnder dan de zwarte of groene versies.

20 likes

Goede opties.

Die Glashutte heb ik laatst nog net iets langer staan te bewonderen, prachtig afgewerkt!

1 like

Deze zou daar, m.i., perfecte in passen.

8 likes

Dank @milanftw en @TagEd voor de suggesties. Ik ga ze een keer passen. Heb de GO nog nooit in het echt gezien. Volgens mij hebben ze bij Gassan op de Dam zowel TH als GO, en de Oris winkel zit daar weer heel erg in de buurt.

3 likes

Klinkt nu al als een leuke middag…

1 like

De IWC familie eens samen op foto gezet :blush:

45 likes

Tja, selecties…First in first out is mij persoonlijk te onpersoonlijk

• te duur om mee te fietsen of in wereldsteden te dragen, krasangst, kluistrofobie: daar zitten eigenlijk voor mij de grootste selling arguments! Precies dat gold voor mij ook al in de vroege Swatch tijd. :sunglasses:
    Maar dan …daaropvolgend vanwege een dreigend teveel gewoon de lente als de beste opruimtijd ?! Maar oh man - welk merk, kleur, formaat, analoog digitaal, quartz, mechanisch…Uhhhm - lastiggg, way too much competition.:thinking:
    Iene miene mutte, maar dan alle 9 vakjes in één keer dan maar ?! :1234: :bowling:
15 likes

50 likes

Heel gaaf!!

Waar is de Seadweller 43 gebleven? Of ligt die nog in de kluis? :zipper_mouth_face:

1 like

Coole set :fire::fire::fire:

1 like

Practige foto

1 like

Ja, Dweller is weg: horlogeforum.nl/t/sotc-van-modern-keramiek-sd43-naar-vintage-karakter/593875

En bedankt!

2 likes

Vele malen mooier wat je nu hebt! Hele gave set :ok_hand:t2:

2 likes

Toffe foto met 5 iconische stukken :star_struck:

1 like

18 dagen geleden stuurde ik hier dat ik tevreden was met de Omega, Cartier, een Doxa en een Seiko mod. Op zich was dat waar, maar toch is de helft daarvan weer gewijzigd. Na inmiddels 6 NA’s dit jaar (oeps :face_with_peeking_eye:) is dit uiteindelijk het viertal waarmee ik richting de zomer ga knallen :grin::watch:

52 likes

Fraaie collectie!

1 like

Ik zou zeggen vergeet die coating en scoor een bomb proof horloge wat gewoon hersteld kan worden omdat er geen coating op zit.

Vergeef me de schmutz, ik heb daar net drie dagen mee door Istanbul gebanjerd.

13 likes

Hoe bevalt die band op de SMPc?

Lekkere set!
Een (mechanische) chrono erbij zou 't echt afmaken.
Misschien nog een zevende

Het jaar is immers net begonnen. :person_shrugging: :wink:

Potverdikke, mooie kleur zeg :slight_smile: Wat is de referentie van deze (quartz denk ik?).

Ff gesnuffeld en ik denk dat het deze is: Grand Seiko SBGP013