De IWC familie eens samen op foto gezet ![]()
Tja, selecties…First in first out is mij persoonlijk te onpersoonlijk
- te duur om mee te fietsen of in wereldsteden te dragen, krasangst, kluistrofobie: daar zitten eigenlijk voor mij de grootste selling arguments! Precies dat gold voor mij ook al in de vroege Swatch tijd.

Maar dan …daaropvolgend vanwege een dreigend teveel gewoon de lente als de beste opruimtijd ?! Maar oh man - welk merk, kleur, formaat, analoog digitaal, quartz, mechanisch…Uhhhm - lastiggg, way too much competition.
Iene miene mutte, maar dan alle 9 vakjes in één keer dan maar ?!

Heel gaaf!!
Waar is de Seadweller 43 gebleven? Of ligt die nog in de kluis? ![]()
Coole set ![]()
![]()
![]()
Practige foto
Ja, Dweller is weg: horlogeforum.nl/t/sotc-van-modern-keramiek-sd43-naar-vintage-karakter/593875
En bedankt!
Vele malen mooier wat je nu hebt! Hele gave set ![]()
Toffe foto met 5 iconische stukken ![]()
18 dagen geleden stuurde ik hier dat ik tevreden was met de Omega, Cartier, een Doxa en een Seiko mod. Op zich was dat waar, maar toch is de helft daarvan weer gewijzigd. Na inmiddels 6 NA’s dit jaar (oeps
) is dit uiteindelijk het viertal waarmee ik richting de zomer ga knallen ![]()
![]()
Fraaie collectie!
Ik zou zeggen vergeet die coating en scoor een bomb proof horloge wat gewoon hersteld kan worden omdat er geen coating op zit.
Vergeef me de schmutz, ik heb daar net drie dagen mee door Istanbul gebanjerd.
Hoe bevalt die band op de SMPc?
Lekkere set!
Een (mechanische) chrono erbij zou 't echt afmaken.
Misschien nog een zevende
Het jaar is immers net begonnen.
![]()
Potverdikke, mooie kleur zeg
Wat is de referentie van deze (quartz denk ik?).
Ff gesnuffeld en ik denk dat het deze is: Grand Seiko SBGP013
Ik denk SBGX265
Dat is inderdaad een SBGX265. 37mm tegenover de 40 van de SBGP in het blauwe deel. De SBGP is echt blauw, terwijl de SBGX vaak een zweem van lila heeft.
Die Uncle Straps band (1479) is fantastisch. De hele sterke taper en de fantastische quick adjust maken het enorm comfortabel voor alledaags gebruik!
Ik houd met een schuin oog de Sinn 356-072 in de gaten, dat is de beoogde volgende toevoeging maar op zijn vroegst voor in de winter.
Ik was eigenlijk nu op jacht, maar toen ik een mooie deal op de Oris vond is het grootste deel van dat budget daarnaartoe gegaan.
Zenith Chronomaster Sport met witte plaat zou een andere kanshebber zijn, maar dat is meer dan dubbel de aanschafprijs van de Sinn dus dat zie ik voorlopig niet gebeuren.
Heel tof!