Jouw collectie op één foto deel XII

Past hier perfect (horloge niet van mij overigens)

10 likes

Ben bezig de verzameling in te dikken tot 5 horloges die ik ook echt regelmatig draag en een vintage Rolex die ik zelden draag maar sentimentele waarde heeft en leuk is om bij gelegenheden te dragen. Heb al laten strepen toen het er nog 20 waren maar dit blijft er echt over…

De horloges die gereserveerd zijn voor de zonen staan niet op de foto. Die krijgen ze tzt bij een mooie gelegenheid…

56 likes

Lijkt mij dat die presage als single door het leven moet :thinking:

1 like

Was jouw naam voorheen niet John Wick?

Die heeft andere tattoos hoor :joy: tribals, dit is dan toch beter

2 likes

Alles komt weer in de mode toch? Ik overweeg een tramp stamp. Dan ben ik er op tijd bij :nerd_face:

1 like

Kleine wijzigingen

41 likes

52 likes

Haha nee dat ben ik niet.

Even normaal, (bijna) alles weer op staal! :muscle:

42 likes

mooi!
op staal, badend in goud.

2 likes

Slechts 3 horloges in de kist. Recent twee horloges verkocht t.b.v. de aankoop van een grail :rocket:

Echter na een mislukte aanschaf van een Overseas (kwam niet goed uit de technische keuring) twijfel ik weer een beetje aan deze categorie.

Is een Speedmaster niet gewoon “as good as it gets”? Of is de stap naar b.v. een Daytona toch het overwegen waard. Is een Daytona dan 3x het genieten van een Speedy? Waarschijnlijk niet :joy:

Awel, onlangs een heerlijke Presage gesnackt om het piekeren te bevorderen :sunglasses:

15 likes

Een Speedy kun je onbezorgd dragen, een Daytona vaak niet (vraag maar aan Robert Doornbos).

2 likes

:man_shrugging:

Voor mij werkt het zo wel. Ik settle niet voor tweede keuze.
Dus dan is het genieten vs een net-nietje.

Dat gaat overigesn ook op voor als ik een SKX zou willen en zou moeten settlen voor een 5KX

1 like

Dit is zo ontzettend waar.

1 like

Ik vind een Speedy 3861 zeker geen

Maar een Daytona lonkt al een hele poos. Eigenlijk altijd al de 116520, maar na de keramische bezel van de Chronomaster Sport ervaren te hebben zou ik een 116500LN misschien wel net zo cool vinden.

1 like

Wel als je een daytona wilt.

1 like

Alleen af en toe??

Prachtig zeg! Die 5513 is zon heerlijke standaard knaller. Hoewel er flink aantal voorbij komen op dit forum is deze toch wel erg mooi. Conditie en patina is perfect :ok_hand:

Dat lapje met je ogen dicht uitgeknipt? :laughing:

5 likes

Dat snap ik. Zeker als je ze zo naast elkaar ziet liggen. Prachtig met zorg samengestelde set

1 like

…vernaggelt de hele foto. De collectie is natuurlijk geweldig. Verdient dan ook meer dan een niet symmetrisch lapje

1 like