Ik vraag me altijd af hoe de verhouding zou zijn met dit soort foto’s als de horloges andersom op de pols zitten, vind het visueel best een groot verschil.
Klopt, dit soort foto’s kunnen vertekenen en zijn daardoor lastig te beoordelen. Maar als je die speedy pro wegdenkt, dan is ook vrij evident dat dit horloge niet voor de smalle polsen is. Niet gek ook. Hij is 44.5 x 15mm dik
Hij is een stuk kleiner dan dat een kwart mm maar toch ![]()
Evengoed zie ik dit soort side by side shots liever 2 foto’s met de horloges in beide posities gefotografeerd, al is passen gewoon beter om een goed beeld op de eigen pols te krijgen.
Super mooie en interessante chrono collectie
Ik zet de max op 4. De Certina en de Alpinist zijn blijvertjes. Plek 3 is voor een beater of zomer horloge. 4 denk ik aan dressy, tank achtige, vintage?, chrono? Wie weet.
Wat dacht je van een Longines Dolcevita Quartz? Inclusief importkosten en BTW rond de 850€ te verkrijgen nieuw uit Japan op een lelijke witte band.
Ik heb een lip t18 gehad in die shape en kies liever voor meer vierkante look
Dat gezegd hebbende….
Deze vind erg gaaf en uitverkocht.
De Rivanera Picollo is de bomb maar wat aan de dure kant voor iets wat ik niet heel vaak zal dragen.
Deze is nog wel beschikbaar ![]()
https://www.excluso.nl/corniche-visionnaire-rose-goudkleurig-met-sand-dial
Dank. Mooi model ook. Maar moet ook eerlijk zijn dat een 40mm ltl wat groot zal vallen op mijn 16.3cm pols.
Uitzonderlijk mooi. Maar misschien kun je me uit de droom helpen met de refnr. en prijsindicatie😬
Dank. Sta weer met beide benen op de vloer.![]()
Het is altijd goed om iets te hebben om naar uit te kijken en naartoe te groeien. Tenminste, dat vind ik.
Mooi setje! Die Zenith is heel cool!