![]()
![]()
Toch vond ik de Vertex, of een andere fieldwatch, een mooie toevoeging op een duiker!
Maar deze beide zijn ook zeker mooi!
Hahaha ja klopt
zie t wel hoe de verkoop gaat.
Komt vast wel goed. Niet de eerste keer dat jij een horloge verkoopt, zeg maar. ![]()
En echt incourant horlogespul heb jij volgens mij ook nooit. Ook deze is dat niet. ![]()
Tja. Geef haar eens ongelijk. ![]()
Dit is mijn collectie tot nu toe. Vooral Time + Date horloges, ik ben aan een GMT uurwerk aan het denken voor de volgende aanwinst, om een beetje variatie erin te houden en het mij wel aanspreekt. Wat denken jullie dat past binnen deze collectie?
Paar kleine aanwinsten er weer bij de afgelopen tijd. Ik denk dat er binnenkort wat horloges moeten gaan, want ik aas echt al een tijdje op een serieuze Patek dresser. De collectie zal daardoor wel drastisch kleiner worden vermoed ik. Ik heb echter al de nodige dressers en zodra er een patek komt denk ik dat de andere dresser nauwelijks nog gedragen zullen worden.
Mooie collectie Leon. De Flamingo straks wel houden hè naast de Patek ![]()
Leuke collectie!
Seiko heeft zowel in de ‘5’- als de ‘Prospex’-lijn mooie suggesties;
Certina DS Action GMT;
Christopher Ward C60 GMT;
Squale Sub-39 GMT.
Is inderdaad een heel mooi horloge. Maar ik vind hem ook wel aan de prijs, vergeleken met een Seiko 5 GMT. Ook jammer dat mijn “lokale” juwelier is gestopt met Certina, waardoor ik in de buurt geen Certina’s meer kan passen. De Squale en CW heb ik mij (nog) niet in verdiept. Dank voor je suggesties
Hele mooie collectie
die Constellation incl. bracelet is waanzinnig ![]()
Het ontwerp van de Furlan Marri spreekt mij al enige tijd aan. Ik vraag me alleen af: draag je zoiets ook werkelijk tussen alle premium stukken?
Dank! De Furlan Marri heb ik vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen van mijn vrouw en kinderen. Het is echt een mooi horloge en ik draag hem af en toe. Dat hij allicht iets minder wordt gedragen vanwege de andere meer ‘premium’ stukken stoort me niet. Het is ook niet alsof er dan een horloge van duizenden euro’s ongedragen in de kist blijft liggen.
Wat soms gewoon echt lekker voelt is om een horloge gelijk om de pols te kunnen slingeren en dan is het quartz uurwerk van de Furlan Marri een voordeel. ![]()