Jouw collectie op één foto deel XII

Een tijdje geleden het Neo Vintage deel gepost.
Nu een thema ‘Frans, independent en extreem onbekend’ :slight_smile: Zijn er maar 3 dus niet echt uitgebreid dit deel van de collectie maar anderzijds kunnen ze alle 3 100% zeker elk op zich op de thread ‘De ENIGE op HF’ :slight_smile:

Linksboven: Florent Lecomte series II, nr 1 van 12
Rechtsboven; Florent Lecomte series I, nr 1 van 10
Rechtsonder: Pascal Coyon series I, nr ?? van 20.

Ik denk dat bijna iedereen de Coyon kan smaken omdat deze relatief neutraal bleef, de Lecomte zal niet iedereen zijn smaak zijn omdat deze toch al een iets specialer of gedurfder design hebben.

42 likes

Wat een afwerking :ok_hand:.

Echt kwaliteit.

2 likes

Daar word je stil van :ok_hand:

Het geboortehorloge van mijn dochter ( tudor coke )

Mijn favoriet horloge, overgenomen van @Meistersinger, ik kan het nog steeds niet geloven dat hij afstand kon nemen van dit prachtige horloge!

Het horloge wat ik mijn vriendin cadeau gedaan heb, geen speciale gelegenheid, gewoon een klein teken van appreciatie

30 likes

Ik ook niet :thinking: :slight_smile:

3 likes

Mijn vintage Omega Collectie :wink:

33 likes

Omdat het Vrouwendag is vandaag, hier eens een overzicht van de horloges van mijn vrouw.

Cartiers zijn aan haar niet besteed, kleine horloges in zijn algemeenheid niet.

Ze draagt ze allemaal graag, maar foto’s ervan (laten) maken vindt ze belachelijk :wink:. Daarom stock foto’s:

39 likes

Die is gaaf zeg!

1 like

Er ligt nog een nieuwe aanwinst bij het ophaalpunt, deze vanmiddag ophalen.
De SD is weg en de Kermit is daar in de plaats van gekomen, de Vertex staat te koop dus ga binnenkort maar weer eens een foto maken.

2 likes

CWC?

1 like

Nee, ga weer eens terug naar Squale :wink:

2 likes

Ook een mooi merk inderdaad :+1:

1 like

16 likes

Gave combinatie met de Kermit! :green_circle: :large_blue_circle:

1 like

Hahaha, was altijd maar van zwart, nu maar eens wat kleur proberen :wink:

4 likes

18 likes

Mooie Squale :+1:t3:. Hele leuke kleur ook.

1 like

Ern nieuwe aanwinst is altijd een goede reden voor een plaatje van een subcollectie, in dit geval zakchrono’s en stopwatches:

Stopwatches zijn eigenlijk geen horloges, dus hier alleen de chrono’s. 2x Valjoux 5, 1x Lemania 19n en 1x Lemania 15cht

Grappig om te zien dat het horloge op de foto in de catalogus niet op 10 over twee staat. Heeft ongetwijfeld te maken met het feit dat dan de merknaam half achter de wijzers verdwijnt :grin:

Een paar jaar later stond de merknaam anders op de wijzerplaat en past het wel net:

17 likes

SD eruit, Vertex staat te koop.
Dus zo ziet de collectie er nu uit :hugs:

45 likes

Jouw collectie gaat ook met kikkersprongen vooruit!

4 likes