Mijn vintage Omega Collectie
Omdat het Vrouwendag is vandaag, hier eens een overzicht van de horloges van mijn vrouw.
Cartiers zijn aan haar niet besteed, kleine horloges in zijn algemeenheid niet.
Ze draagt ze allemaal graag, maar foto’s ervan (laten) maken vindt ze belachelijk
. Daarom stock foto’s:
Die is gaaf zeg!
Er ligt nog een nieuwe aanwinst bij het ophaalpunt, deze vanmiddag ophalen.
De SD is weg en de Kermit is daar in de plaats van gekomen, de Vertex staat te koop dus ga binnenkort maar weer eens een foto maken.
CWC?
Nee, ga weer eens terug naar Squale ![]()
Ook een mooi merk inderdaad ![]()
Gave combinatie met de Kermit!
![]()
Hahaha, was altijd maar van zwart, nu maar eens wat kleur proberen ![]()
Mooie Squale
. Hele leuke kleur ook.
Ern nieuwe aanwinst is altijd een goede reden voor een plaatje van een subcollectie, in dit geval zakchrono’s en stopwatches:
Stopwatches zijn eigenlijk geen horloges, dus hier alleen de chrono’s. 2x Valjoux 5, 1x Lemania 19n en 1x Lemania 15cht
Grappig om te zien dat het horloge op de foto in de catalogus niet op 10 over twee staat. Heeft ongetwijfeld te maken met het feit dat dan de merknaam half achter de wijzers verdwijnt ![]()
Een paar jaar later stond de merknaam anders op de wijzerplaat en past het wel net:
Jouw collectie gaat ook met kikkersprongen vooruit!
![]()
![]()
Toch vond ik de Vertex, of een andere fieldwatch, een mooie toevoeging op een duiker!
Maar deze beide zijn ook zeker mooi!
Hahaha ja klopt
zie t wel hoe de verkoop gaat.
Komt vast wel goed. Niet de eerste keer dat jij een horloge verkoopt, zeg maar. ![]()
En echt incourant horlogespul heb jij volgens mij ook nooit. Ook deze is dat niet. ![]()
Tja. Geef haar eens ongelijk. ![]()