Jouw collectie op één foto deel XII

Lekker setje zo :sunglasses:
Tudor Pelagos LHD
Sinn UX
The Citizen Chronomaster

53 likes

Naar het bekende spelletje F***, Marry, Kill… Zeg het maar: Flipper, Makeover (ander bandje), Keep.

22 likes

Play: Tudor
Bench: Timex
Sell: Omega

1 like

Flipper: Omega
Makeover: FXD
Keep: Timex

On topic :wink: :

Van een collectie is nauwelijks nog sprake. De rest is verkocht in afgelopen weken. Casio beater is over, alsmede de Seiko 5 die ik ooit schonk aan mijn vriendin en die ik veel te leuk vind om niet af en toe te dragen. Ik wil naar één horloge dat past bij vrijwel alle gelegenheden en kledingstijlen. uitzondering voor:

• klussen / snoeien: casio
  • sporten / zwembad: Garmin (niet afgebeeld)
12 likes

Tja, gewoon lekker houden, deze drie. Leuke set en behoorlijk all bases covered zo, imo. :person_shrugging:

O.k., heb je al kandidaten? Of ben je op zoek naar suggesties? Bestaat dat überhaubt? En ben je niet bang dat slechts één horloge snel zal vervelen?
Ik moet trouwens wel meteen denken aan een Aqua Terra.

24 likes

:slight_smile: 35-39mm, zwarte wijzerplaat, vlak glaasje, geleverd op stalen band. Zelf genoteerd heb ik alvast Grand Seiko SBGX261, inderdaad Aqua Terra 38mm, Explorer 36, Sinn 556i. Belangrijke eis: zelf kunnen bekijken / passen om de pols.

4 likes

Ja, lijkt me mooie selectie.

Ja, die begrijp ik. Vind ik ook altijd fijn en vaak heel verhelderend. En lijkt me des te belangrijker in geval van ‘one-watch-collection’.

Succes en veel plezier met vinden van jouw ideale horloge!

2 likes

Heerlijk duo heb je daar :ok_hand:t2:

Longines in 37mm?

Heb de sbgx261 ook gehad erg mooi horloge, jij het vorige model toch?

Aqua Terra in 36mm draagt ook groter dan je zou denken.

2 likes

Klopt, sbgx061, had ik niet moeten verkopen destijds.

1 like

Dat kan echt altijd en overal!

14 likes

Ik vind de conquest in 38mm ook nog steeds een geslaagd horloge. De nieuwe Spirit had ook wel in 37-38mm gemogen. Ook een hele mooie.

2 likes

one piece collection

20 likes

Een nieuwe aanwinst Rik?

1 like

correct! ouwe bekende, dat dan weer wel, maar ach…

1 like

Blijft een topper :ok_hand:t2:

1 like

De GS heb ik gehad, zeer fraai, zeer nauwkeurige HAQ, mooie prijs.
De AT ken ik niet, maar deze 38mm valt best groot volgens mij.
De Explorer 36mm (124270) heb ik, kan je zien en passen bij mij of ergens tussen ons in, niet te koop.
De Sinn 556 heb ik twee van gehad, mooi, beetje dik, beetje groot, gaat snel vervelen.

5 likes

Hij oogt als nieuw. :ok_hand:t3:

1 like

Moet met dat horloge wel lukken.

Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt.

1 like

Ach…

1 like