Jouw collectie op één foto deel XII

Yes that’s my real name :blush:

2 likes

Wow :boom::ok_hand:t2:

3 likes

Caramba Maria Magdalena🙈

1 like

Top hoor!

1 like

Mijn huidige set, v.l.n.r. Rolex OP silver 36mm, Rolex Datejust Green 36mm, Rolex Explorer 36mm, Tudor Ranger 39mm, Tudor Ranger 36mm Dune, Pontiac Simpatico 33mm(van mijn pa, 1969), Citizen Garrison 36,7mm:

56 likes

Op verzoek van @Brick de bruidscollectie

En omdat dat genoeg “goud” is in een reactie, mijn collectie zonder de “echt” gouden exemplaren die bij DNK liggen te verstoffen :slightly_smiling_face:

Overigens zou ik me prima met deze vier kunnen redden :+1:

49 likes

Ik moet nog leren hoe ik een mooie foto maak :wink:

De Tag Heuer en Seiko bewust in een kleurtje gekocht omdat er nog een zwarte duiker op de wishlist stond, maar begin met de dag meer te twijfelen of er uberhaupt nog wel een horloge bij moet…

51 likes

Vandaag kastje gemaakt om mijn verzameling uit te stallen.
Dus nu ook hier even een foto posten.

61 likes

Nice, poleroutertje en white shadow?

Toffe presentatie en voldoende keuze :+1:t2:

ja idd

1 like

Ik mis de prijskaartjes. :sweat_smile:

2 likes

Als de tijd verzet wordt neem je een paar verlofdagen op?

Gave presentatie en collectie :+1:

4 likes

Toffe collectie voor niet al te veel geld. Als je er eentje op leer zet, wordt het niet méér veelzijdig dan dit.

1 like

6 likes

Hier is er 1, al weet ik niet og het in guldens, euro’s, yen, dollars is. :wink:

1 like

Ik ben al een paar weken niet thuis geweest want ik pas op iemands kat en huis aan de andere kant van het land.
Ik had mijn Lineage en TriStar meegenomen. Ondertussen wel van alles gekocht en hier laten bezorgen. Dus dit is een deel van de collectie. Zo staan alle digitale Casio’s er niet op maar dat is niet zo erg. :see_no_evil:

Naast bovengenoemden zien we hier twee Vostoks voorzien van nieuwe lume door @Macx en een nieuwe krokodil. En die grote dat is mijn eerste Nederlandse horloge, een TW Steel overgenomen van @Safety.

Dit is trouwens de kat die oppas nodig had.

Komend weekend ga ik met alles weer terug naar huis en dan eens kijken hoe dit allemaal in horlogedozen te passen. Er is nog een Raketa onderweg vanuit Oekraïne dus wellicht komt er een doos met alleen Russen. Misschien mag de Red Star er ook bij.

19 likes

Voor het evenwicht eigenlijk nog eentje :grin:

48 likes

Maar voor de balans hoéft het niet :slightly_smiling_face:

2 likes

Kleine update

51 likes