Jouw collectie op één foto deel XII

Voorlopig denk ik rust te hebben🙃

36 likes

Ja, die korte momentjes hebben we allemaal wel eens, tussen twee aankopen door. Misschien kan ik een beetje onrust brengen door voor te stellen om 'ns naar een mooie (mechanische) chrono te kijken. :innocent: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

:sweat_smile: die ontbreekt nog hè…kak

1 like

De Oris 65 wilde ik altijd al houden als mijn daily. Daarnaast een Tag Heuer Carrera.
Maar die is ondertussen ook onderweg :blush:

En dan toch maar weer een beetje opruimen. De Seiko gaat dit weekend in het blauw

2 likes

46 likes

Lekker tiental Hans :facepunch:t2:

1 like

Dit is wat ik op dit moment heb. Past precies in 1 kistje. Vergeef me de kwaliteit, het is avond :grin:.

51 likes

Nieuwe foto van mijn top vijf :point_down:

:watch: Grand Seiko, SBGP013G, quartz, 40 mm, diepblauw sunburst
:watch: Oris, Big Crown Pointer Date, automatic + handwind, 40 mm, red dial
:watch: Stowa, Marine Original, handwind, 41 mm, silver dial (een echt ‘strapmonster’)
:watch: Seiko, Prospex SPB155J1 ‘Baby Alpinist’, automatic + handwind, 38 mm, green dial
:watch: Hamilton, Khaki Field, automatic + handwind, 40 mm, blue dial

49 likes

Gevarieerd in vele opzichten :+1:t2:

2 likes

Dank je, ik ben er content mee. Volgende wordt een B-uhr Flieger waarschijnlijk.

1 like

De Bulova collectie tot nu toe. :smiling_face:
De andere merken komen wel later aan de beurt. :rofl:

43 likes

Jesus :no_mouth:

8 likes

Yes that’s my real name :blush:

2 likes

Wow :boom::ok_hand:t2:

3 likes

Caramba Maria Magdalena🙈

1 like

Top hoor!

1 like

Mijn huidige set, v.l.n.r. Rolex OP silver 36mm, Rolex Datejust Green 36mm, Rolex Explorer 36mm, Tudor Ranger 39mm, Tudor Ranger 36mm Dune, Pontiac Simpatico 33mm(van mijn pa, 1969), Citizen Garrison 36,7mm:

60 likes

Op verzoek van @Brick de bruidscollectie

En omdat dat genoeg “goud” is in een reactie, mijn collectie zonder de “echt” gouden exemplaren die bij DNK liggen te verstoffen :slightly_smiling_face:

Overigens zou ik me prima met deze vier kunnen redden :+1:

52 likes

Ik moet nog leren hoe ik een mooie foto maak :wink:

De Tag Heuer en Seiko bewust in een kleurtje gekocht omdat er nog een zwarte duiker op de wishlist stond, maar begin met de dag meer te twijfelen of er uberhaupt nog wel een horloge bij moet…

54 likes

Vandaag kastje gemaakt om mijn verzameling uit te stallen.
Dus nu ook hier even een foto posten.

63 likes