Jouw collectie op één foto deel XII

Prachtige collectie. Een een hele coole update.

1 like

Die is lekker zeg!

1 like

Heel nice kerel! Classy hoor :ok_hand:

Past wel in het rijtje!

1 like

zeer mooi !!
Maar 1 vraag, en deze geld voor best wel meer collecties… Waarom geen drees watch of iets meer elegant. gouden kast en lederen bandje. Of iets meer gecompliceerd.

Begrijp mij niet verkeerd, op sportief vlak super en alles wat je maar kan dromen.

Maar met zou een uitgebreide collectie zou ik echt iets willen als een dressy JLC, Breguet, Lange, Blancpain, enfin opties genoeg :slight_smile:

4 likes

M’n bescheiden drietalletje.

Van alles wat, een horloge met een bijzonder uurwerk & uiterlijk, een duiker en een horloge wat overal bij kan.

57 likes

Dat is eigenlijk heel simpel, ik heb veel meer met de sportievere horloges. Heb ook wel een “dressy” VC (Traditionnelle, small seconds, wit goud) en JLC (Reverso, MUT) gehad maar dat verloor het altijd.

Dat neemt niet weg dat ik voor mijn huwelijk van volgend jaar wel degelijk weer op zoek ga naar een mooie dress watch :grin: En idd, opties genoeg.

17 likes

Sowieso proficiat met je huwelijk !
Eerste huwelijk of reeds enkele gepasseerd? :grinning:
Je hoeft hier niet op te antwoorden maar in geval van het eerste ( waar ik vanuit ga :wink:) zegt het waarschijnlijk wel iets over je leeftijd… en het valt mij op dat de keuze naar minder sportief vaak gepaard gaat met een bepaalde leeftijd.

Toen ik begon was het voor mij uitsluitend sportieve horloges en iets als een gouden Patek op een lederen bandje… tja , ik kon het wel mooi vinden maar zou het toen zeker nooit gekocht hebben.

Als jaren passeren sta je vaak meer open voor een meer klassieke stijl.
Ik draag nog steeds met veel plezier een hoop sportieve horloges op stalen band !
Maar …… de niet sportieve maken ondertussen wel een groter deel van mijn collectie uit :grinning:

1 like

Zoiets om een Lange relatie tegemoet te gaan. Benieuwd welk horloge daarbij zou kunnen passen.

10 likes

Binnenkort mag je ook rijlessen nemen denk ik, leuk hoor! :ok_hand:

7 likes

??

Als we @Rolopalooza toch gaan vleien door hem heel jong in te schatten op basis van aannames over zijn eerste huwelijk doe ik daar graag aan mee.

6 likes

Hahaha ter verduidelijking, 1e huwelijk, 2e vriendin, 47 jaar :grin:

Denk dat ik vooral jong van geest ben :sunglasses:

:upside_down_face:

11 likes

Damn… mijn theorie sloeg dus op niets.
Ben zelf een paar jaartjes ouder maar veronderstelde dat je een dertiger was :grinning:

1 like

Ik hoor dat vaker. Vooral als ik naast @flowert sta :upside_down_face:

20 likes

Nog een skx 007. Laat ik denk liggen voor als mn zoontje wat ouder is en nog een zodiac super seawolf. Alleen die zodiac zal service nodig hebben en dan waarschijnlijk gelijk ander uurwerk erin of ik ruim m op.

39 likes

Wouter is net 37. Of liegt hij daarover?

2 likes

Ik ben 1 jaar ouder. :see_no_evil:

1 like

Wat is dit voor trashtalk? Ik moet nog 27 worden.

12 likes

Een Lange wellicht?

In elk geval een ritje met een examinator :joy:

2 likes