Jouw collectie op één foto deel XII

Ja, in deze situatie ligt een ZEP voorstellen nogal gevoelig, zeker met de 1/10th feature.

2 likes

Tel jij je leeftijd in hondenharen? :stuck_out_tongue:

1 like

:thinking:

Die heeft @Rolopalooza al gehad.

Overigens. Ik denk er over om die ook weer te kopen. Ware het niet dat ik dat 1/10th uurwerk echt onzinnig vind.

2 likes

Uw wederhelft wel ja :kissing_heart:

1 like

I wish, zij is zes jaar ouder dan ik ben.

2 likes

Welke versie?

Dat zijn mechanische horloges in het algemeen

Eens, ik vind ze onnatuurlijk en voor de OG is de decimaalschaal nutteloos.

1 like

Stop hier mee, helaas. Ik woon in een ander gekozen stad beginnend met R, al lang…
Het koste mij 10 minuten in de stad om hier mee gespot te worden op straat…

11 likes

Ik spot hele dagen van alles, maar hoop niet dat men dan direct stopt met horloges dragen. Is er iets voorgevallen?

1 like

Ja veiligheid

1 like

Kijk, er wordt wel gekeken naar je Breitling of Rolex die je draagt hoor direct, op de straat hier of enig ander merk…

De og. Modern.

Maar deze calendar is ook tof.

14 likes

waar stop je mee?

Zit ik er nou zo naast of lijken die Zeniths een stuk duurder te zijn geworden op de secundaire markt tov een jaar of wat geleden? Staat me bij dat die rond de €5.5k gingen hier maar daar kom je op Chrono nergens meer mee.

Dat is rottig. Als je je er niet prettig mee voelt is niet dragen idd de enige optie.

1 like

En daar doen we het voor :+1: toffe collectie man :facepunch:

Is niets bescheiden aan, ik zie een trio mooie horloges.
En drie is zat :+1:

Dat gevoel heb ik gelukkig nooit ook niet in een grote stad ook op vakantie gaat meestal gewoon de Rolex of Tudor om.

Ga ik nou mountain bike of andere activiteiten waarbij deze makkelijk kunnen beschadigen dan doe ik wel wat anders om

10 likes

Gebruikt of grijs, als het het laatste is geeft C24 vanaf start prijzen boven 7k aan:

1 like

Ik zit er wel vaker naast dus dat zou nu ook geen verrassing zijn. Maar even kort in het archief zoeken geeft iig veel van de reversed panda’s rond de 6k.

1 like

Update van collectie :slight_smile: Yema geruild met mijn vader voor een blauwe zeppelin. Daarnaast ook een Seiko Cocktail erbij.

Nu lijkt mijn collectie compleet :slight_smile: enkel nog sparen voor een grail zoals een groene Sinn 903 st ^^

37 likes

5,5k is eerder voor de vorige versie.

Meestal hetzelfde exemplaar, met de brushed PCL.

Bij exemplaren van 21-23 let je best op dat hij vrij is van probleem met onderste chrono wijzer. Zie voorbeeld hieronder

13 likes