Always on the move ![]()
Panerai er uit en Panerai er in, ik ben wel fan geworden.
Natuurlijk wel ![]()
Toffe collectie ![]()
Gave collectie hoor! Maar wel gevaarlijk zo’n grote doos ![]()
![]()
![]()
Maar als je sub onder de krassen zit nadat ie in het gras valt is het ook een shitter geworden toch?
Hiermee verraad je dat je al langer lid bent dan 29 okt ‘25 ![]()
Algemene kennis toch?
Hoewel, zijn duikertjes niet per defintie lid van de beukers-club in een collectie?
Welke Planet Ocean? En waarom gaat die eruit? Vind ik juist een tof horloge en net even anders dan Rolex
En er een datum venster in gemod? ![]()
Als de Breitling de deur uit is dan is de Explorer een grote kanshebber als toevoeging aan de collectie. Dan zijn we een ANWB stelletje ![]()
ho ho, er staat duidelijk op de wijzerplaat dat het een date is anders zouden we dat nooit kunnen herkennen, of denk jij we te maken hebben met een redial?
RLC had een no date, of snap ik jouw sarcasme niet?
Oh dat was niet iets waar ik weet van had. Ik ageerde op de onnodige tekst op de wijzerplaat ja.
Planet Ocean 39,5 mm met 8800 uurwerk, deze gaat eruit omdat ik net een Sea-Dweller gekocht heb en ik teveel overlap heb.
Het blijft een prachtig horloge, die PO maar ik wil terug naar twee horloges.
Minder keuzestress
.
Ja, ik zag het, zowel de Breitling als de Maen in de verkoop. Eerst terug naar één en dan weer naar twee?
Ja dat is wel de bedoeling. Eerst maar eens serieus op jacht naar een gekleurde OP bij de AD’s. Mocht dat niet lukken dan ga ik kijken wat de grijze markt te bieden heeft.
De GS nog niet binnen?
Konden niet leveren…