Jouw collectie op één foto deel XII

Zeker

1 like

Mooi Michiel. Nogal wat verkocht de laatste tijd, niet?

1 like

Valt wel mee hoor. In december de Citizen Chronomaster en Cartier verkocht, daar is de Omega voor terug gekomen. De Bausele is ergens dit voorjaar verkocht, maar stond ook al lange tijd te koop. Die had ik dus al een tijdje opgeborgen en afgeschreven :slight_smile: De Serica heeft dat gat opgevuld :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mooie collectie! Erg gaaf om te zien

1 like

Wat een gave, eigenwijze maar toch draagbare collectie. Echt heel tof.

1 like

28 likes

Lekkere set stoere horloges Andre :facepunch:

1 like

Erg mooi zestal man! Sterk, en mooi gevarieerd. De VPC mag er ook zijn hoor!

1 like

Mooie verzameling!

1 like

Nice! De keuze is reuze. Draag je dat Mickey Mouse horloge wel eens?

2 likes

Thanks! Ja, zo af en toe wel. Het is zeker geen dagelijkse drager.

Ik vind het een grappig ding, ooit NOS met doos en papieren gevonden. Aan de ene kant gewoon een leuk en grappig ding, aan de andere kant ook klein beetje een herinnering aan mijzelf dat ik m’n hobby, en mijzelf, niet te serieus moet nemen of zo :man_shrugging:

3 likes

Even een update van een deelcollectie.

De youngtimers op een rij

Van links naar rechts:
Boy London (gekocht als puber)
Casio DW-403 (gekocht als puber)
Seiko Titanium (van mijn pa)
Tissot T-Trend TXL
Philip Esterel Ocean
Sector ADV 2500
Breil Chrono
Carrera “Goggle Watch”
Valtur Skindiver “The Gift Shop Watch”
Certina (van mijn stiefvader gekregen)

Mijn Rado is denk ik net te nieuw om youngtimer te zijn. De rest is Vintage.

22 likes

Leuk ding :+1:

1 like

Begint ergens op te lijken. Nog zo veel op de wishlist, maar toch ook zeker al blij met dit rijtje!

27 likes

Mooie diverse collecti !

1 like

Zo’n Genta biretro staat hier ook al lang op de C24 watchlist :sweat_smile: nog niet in het echt kunnen voelen dus geen idee of het wat is

2 likes

Onze smaak overlapt wel vaker :wink: ik heb wel begrepen dat die retrograde uurwerken van Genta niet de meest stabiele en betrouwbare zijn. Maar ook ik heb geen eerstehands ervaring (helaas)

1 like

Dat wist ik niet… helaas kennelijk net zoals bij bijzondere/aparte auto’s. Mooi om te zien maar technisch vaak een drama :sweat_smile:

1 like

Prachtige verzameling, jammer dat ik momenteel geen budget hebt voor de mini ploprof want die is prachtig!

1 like

Huidige staat van de automaten/mechanische horloges in de collectie. Best tevreden, maar die IWC Portugieser moet er toch nog eens komen :scream:

48 likes