Jouw collectie op één foto deel XII

Echt! Topverzameling!! Wij snappen elkaar :wink:.

Heel tof!!

Inspiratie van hoe het niet moet imho :speak_no_evil:

Imho, conventionele keuzes zijn naast veilig ook gewoon omdat de meeste horlogeliefhebbers die modellen gewoonweg beter waarderen.

3 likes

Ok

1 like

Jij bent dan ook wars van elk kleurtje of vormpje dat net anders is Ruud :slight_smile: Niet iedereen houdt van eenheidsworst.

5 likes

Zeker waar, maar in dit geval snap ik Ruud wel.

Anders kan fris en verrassend zijn, maar dat betekent niet dat het per definitie beter (beter is overigens sowieso een matige term als we het over smaak hebben, excuus) is dan dat wat gangbaarder is.

1 like

Precies.

Minder erg dan @roc hierboven. Ik heb dressers, duikers, zwarte en witte horloges. Ongeveer 50/50. :rofl:.

En een gele pogue.

3 likes

Eens, maar de gangbare classics zijn vaak wel voorzichtiger vormgegeven en conservatieve keuzes. Dat is perfect als je 1-3 horloges zoekt, maar ik zie hier ook collecties met 10-15 horloges met enkel ‘veilige’ keuzes. Dan moet je je misschien wel achter de oren krabben of je niet te veel ge-influenced bent of gewoon een saaie zak

Ik zou iedereen die één goed horloge wil voor de rest van zijn leven een moderne Rolex aanbevelen. Maar een collectie met 10 moderne Rolex horloges is gewoon kut.

8 likes

Een tijdje er uit geweest, maar de horloges zijn er nog, en een klein beetje veranderd.

Veelal zwart/wit, (een plaat met) kleur doet het niet goed bij mij heb ik gemerkt :man_shrugging:

Ik heb geen directe wensen, maar verandering kan altijd. Ben wat dat betreft redelijk opportunistisch, denk ik? Maar soms jaag ik eens iets na :slight_smile: Er zou er nog een bij kunnen om de collage compleet te maken iig :joy:

72 likes

Saaie shit Iver. Doe ns een hublot kopen oid.

Welkom back btw :rofl:

1 like

Hahaha, hublot is niet mijn ding :joy: maar wel wat eentonig in kleur en wat usual suspects, dus snap het wel. Probeer wel meer buiten de gebaande paadjes te kijken af en toe, wie weet :smiley:

2 likes

Genta dan. Die zou ik nog wel een keer een willen.

15 likes

Ja, een leuke Genta kan wel :ok_hand:

2 likes

Te kleurrijk voor Ruud, maar wel helemaal mijn ding :slight_smile: Blij met dit 6-tal!

84 likes

Ik vind Nijntje heel tof :ok_hand: Hoe bevalt de VPC?

1 like

Ja top. Heerlijke alleskunner. Super band erop met fijnverstelling en een prachtige plaat. Als het je enige horloge is kan de handwinder met schroefkroon je tegen gaan staan, maar daar heb ik in de roulatie helemaal geen last van.

2 erg niche en ontzettend toffe Omega’s :ok_hand: die jump hour zou ik graag eens zien. Staat op m’n short list

1 like

We hebben nu 17% overlap, en eerder 34% overlap in collectie. :stuck_out_tongue:

1 like

Wat een toffe set zeg!

1 like

Ja, dat is echt een pareltje. Draag hem ook veel meer dan ik van te voren had verwacht. Zo veel mooie details :smiling_face_with_three_hearts:

Haha, blijft een lekker ding heh zo’n ZEP?

Merci!

2 likes