Jouw collectie op één foto deel XII

Hahaha, hublot is niet mijn ding :joy: maar wel wat eentonig in kleur en wat usual suspects, dus snap het wel. Probeer wel meer buiten de gebaande paadjes te kijken af en toe, wie weet :smiley:

2 likes

Genta dan. Die zou ik nog wel een keer een willen.

20 likes

Ja, een leuke Genta kan wel :ok_hand:

2 likes

Te kleurrijk voor Ruud, maar wel helemaal mijn ding :slight_smile: Blij met dit 6-tal!

102 likes

Ik vind Nijntje heel tof :ok_hand: Hoe bevalt de VPC?

1 like

Ja top. Heerlijke alleskunner. Super band erop met fijnverstelling en een prachtige plaat. Als het je enige horloge is kan de handwinder met schroefkroon je tegen gaan staan, maar daar heb ik in de roulatie helemaal geen last van.

2 erg niche en ontzettend toffe Omega’s :ok_hand: die jump hour zou ik graag eens zien. Staat op m’n short list

1 like

We hebben nu 17% overlap, en eerder 34% overlap in collectie. :stuck_out_tongue:

1 like

Wat een toffe set zeg!

1 like

Ja, dat is echt een pareltje. Draag hem ook veel meer dan ik van te voren had verwacht. Zo veel mooie details :smiling_face_with_three_hearts:

Haha, blijft een lekker ding heh zo’n ZEP?

Merci!

2 likes

Zeker

1 like

Mooi Michiel. Nogal wat verkocht de laatste tijd, niet?

1 like

Valt wel mee hoor. In december de Citizen Chronomaster en Cartier verkocht, daar is de Omega voor terug gekomen. De Bausele is ergens dit voorjaar verkocht, maar stond ook al lange tijd te koop. Die had ik dus al een tijdje opgeborgen en afgeschreven :slight_smile: De Serica heeft dat gat opgevuld :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mooie collectie! Erg gaaf om te zien

1 like

Wat een gave, eigenwijze maar toch draagbare collectie. Echt heel tof.

1 like

31 likes

Lekkere set stoere horloges Andre :facepunch:

1 like

Erg mooi zestal man! Sterk, en mooi gevarieerd. De VPC mag er ook zijn hoor!

1 like

Mooie verzameling!

1 like

Nice! De keuze is reuze. Draag je dat Mickey Mouse horloge wel eens?

2 likes