Ik twijfel nu toch een beetje of die twee witte wijzerplaten wel moeten blijven.
Wat een hobby
Daar ga je heel hard spijt van krijgen Wouter. Mocht ik een ongelimiteerd budget hebben dan neem ik hem van je over tot de tijd dat je tot inkeer komt. Gewoon omdat ik een goed mens ben
Het zou heel goed kunnen dat je daar gelijk in hebt, en in dat je een goed mens helemaal . Maar het is zo leuk om rond te kijken, en zeker als je momenteel een flink inruilbudget hebt. Dan komen merken die je vroeger als onbereikbaar beschouwde ineens wat dichterbij en dat trekt daarmee weer een heel ander blik met mogelijkheden open.
Met alleen deze Speedy ga ik dat niet redden, maar bijvoorbeeld een F.P. Journe zou ik nog wel eens willen hebben.
Edit: even een reality check gedaan. Een F.P. Journe blijkt toch minder haalbaar dan mijn fantasie voor ogen had.
Das een hele mooie set André. Ik blijf er bij een doxa sub 300T professional zou er niet bij misstaan. Dan heb je ineens eens een kleurtje ook
Echt puur genieten dit!
Uber tool watch collectie!
Ja, zoiets staat op het wensenlijstje. Misschien ook nog een Cartier.
Eerst moeten een paar exemplaren het veld ruimen.
Ook tof. Benieuwd aan welke je denkt.
Cartier Santos. Ook wel leuk voor mevrouw Roc
Gave set met duidelijk thema
Die SM120 “mini ploprof” vind ik erg tof. Ik heb mezelf een duidelijke koop-stop opgelegd… anders…
Medium, large of Dumont? Vind het haast een beetje anti roc
Medium…mevrouw Roc vindt horloges ook leuk
Jah Okej fair enough
Dankjewel. Ik moet echt minderen voordat er wat nieuws komt. Hij staat overigens in het blauw…
Lekkere set (collectie) hoor, mooie Modellen en lekker divers!
Prachtig ROC! heel erg mooi. geniet ervan!
Wat een geweld! Heerlijk die ploprof!