Al sinds 2016 ben ik lid van het HF, maar nooit echt actief geweest. Voel me als een vreemdeling tussen andere liefhebbers, omdat mijn collectie/interesse nogal afwijkend is dan de meeste forumleden. Ik heb bijvoorbeeld (nog) geen Rolex, Omega, (Grand)Seiko, Citizen, Oris, Tudor, Longine, Tissot enz. Tot dat ik onlangs mijn Off HF collectie liet zien op een topic “Jouw collectie op één foto”, was blij verrast door positieve reacties. Bovendien valt het me op dat ik sommige merken hier niet (vaak) tegenkom, zoals Baume & Mercier, Blancpain, Breguet, Bvlgari, Chaumet, Chopard, Concord, Corum, Daniel Roth, Ebel, ECW, Frank Muller, Gerald Genta, Girard-Perregaux, Jaquet Droz, Movado, Piaget, Van Cleef & Arpels enz. Vandaar deze topic. Ik trap af met enkele stukken uit mijn bescheiden verzameling.
Leuk dat je dit laat zien. Mijn volledige referentiekader is gebouwd op wat ik hier op HF zie en dat zijn toch de meest gangbare liefhebbers merken/modellen.
Verfrissend!
Wat een interessante horloges! Ik vind het altijd fascinerend om te zien hoe iedereen zijn eigen draai geeft tijdens het verzamelen. Dus zoals @Harpoen aangaf: “Graag meer!”
Heel gave collectie! Leuk dat je gewoon je eigen smaak volgt, en zo te zien weet je er ook veel vanaf. Ik ga dit topic volgen, van alles te leren hier!