Laat je Off HF horloge zien

Beste horlogevrienden,

Al sinds 2016 ben ik lid van het HF, maar nooit echt actief geweest. Voel me als een vreemdeling tussen andere liefhebbers, omdat mijn collectie/interesse nogal afwijkend is dan de meeste forumleden. Ik heb bijvoorbeeld (nog) geen Rolex, Omega, (Grand)Seiko, Citizen, Oris, Tudor, Longine, Tissot enz. Tot dat ik onlangs mijn Off HF collectie liet zien op een topic “Jouw collectie op één foto”, was blij verrast door positieve reacties. Bovendien valt het me op dat ik sommige merken hier niet (vaak) tegenkom, zoals Baume & Mercier, Blancpain, Breguet, Bvlgari, Chaumet, Chopard, Concord, Corum, Daniel Roth, Ebel, ECW, Frank Muller, Gerald Genta, Girard-Perregaux, Jaquet Droz, Movado, Piaget, Van Cleef & Arpels enz. Vandaar deze topic. Ik trap af met enkele stukken uit mijn bescheiden verzameling.

226 likes

Leuk dat je dit laat zien. Mijn volledige referentiekader is gebouwd op wat ik hier op HF zie en dat zijn toch de meest gangbare liefhebbers merken/modellen.
Verfrissend!

7 likes

Gave stukken! Mooie ‘niet standaard’ collectie :+1:

1 like

Hey welkom! Leuk dat je zoveel bijzondere horloges hebt! :+1:t2::muscle:t2:

2 likes

Wow! Die Gerard Genta jumping hour, klassieker!
En die grappige sluiting van de derde foto, nog nooit gezien…

2 likes

Erg mooie en bijzondere horloges, graag méér :ok_hand:

1 like

Heb idd een zwak voor speelse/niet alledaagse details.

1 like

Mooie collectie, interessante horloge merken, er is meer tussen hemel en aarde😀!

2 likes

Wat een gave horloges zeg :+1:

1 like

Wat een interessante horloges! Ik vind het altijd fascinerend om te zien hoe iedereen zijn eigen draai geeft tijdens het verzamelen. Dus zoals @Harpoen aangaf: “Graag meer!”

4 likes

Laten jullie Off HF horloges ook zien, is mijn bedoeling :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

12 likes

Ik ben zelf ook erg fan van apartere horloges. Hierbij enkele Franck Mullers die nu niet meer in bezit zijn. De GP zou ik nog wel eens terug willen.

Ik speel het de laatste tijd iets meer op safe dan een tijdje geleden :nerd_face:

24 likes

Top! Leuk! Dat bedoel ik dus, je hebt nog veel meer apatre horloges maar dan allemaal in de hogere segment.

Bedoel je met het oog op waardevastheid en/of uitgesproken design?

Heel gave collectie! Leuk dat je gewoon je eigen smaak volgt, en zo te zien weet je er ook veel vanaf. Ik ga dit topic volgen, van alles te leren hier!

2 likes

Dank je! Leerzaam geldt voor mij ook, vooral op het technische gebied.

1 like

Wow, bijzondere stukken zeg!
Bedankt voor het tonen.

1 like

Dank je wel! Ben geen Rolex kenner, maar de Sky Dweller zie je ook niet veel op HF😄

1 like

30 likes