Laat je Off HF horloge zien

Een prachtige collectie. Die Gerald Genta jumping hour is waanzinnig cool.

Leuk dat je besloten hebt wat van je collectie te delen met het forum!

2 likes

Gaaf :star_struck:

1 like

Bedankt allemaal!
afbeelding

75 likes

Voor mij niet allemaal bekend, maar je hebt bijzonder mooie exemplaren. Die Pasha is ook prachtig. Maar je hebt gelijk, velen hier kunnen dat minder waarderen dan een Seiko… Maar gelukkig zijn er ook die het wel erg kunnen waarderen! Dank voor het delen van deze beauties!

4 likes

Door de topics te volgen leer ik ook veel van andere voor mij relatief onbekende merken, zoals bijvoorbeeld (Grand) Seiko en Meistersinger.

3 likes

Laat je Chopard hier nog eens zien😉

1 like

Zeer fraaie collectie. :+1::yum:

1 like

Gave collectie! :ok_hand:

Dit soort collecties zie je vaker op Franse horlogefora en dergelijke.

Uniek is het zeker! :+1:

1 like

Dank je! Goed om te weten. Ik had in de 90’s abonnementen op diverse Franstaligen horloge tijdschriften, toen Nederlandstaligen er nog niet waren. Misschien daar door de smaak ontwikkeling.

1 like

Wat een collectie :star_struck::+1:

1 like

Dank voor het delen, lekker zo’n frisse wind. Meer afwijkende inhoud op t forum graag :slight_smile:

1 like

Graag, bij deze. :grinning:

Ook de Montblanc is vrij zeldzaam op HF

33 likes

Gave collectie, inderdaad lekker afwijkend. Van sommige merken wist ik niet eens dat er horloges waren zoals Boucheron. Maar vooral die Genta en Pasha zijn er gaaf zeg :ok_hand: geniet ervan en blijf vooral je eigen koers varen

1 like

Mooie horloges!! Bedankt om te delen!

1 like

Top dank je wel! Montblanc heeft ook mooie horloges. Dit bedoel ik dan,laten ook jullie afwijkende merken/collectie zien😊

1 like

Dat horloge, Reflet van Boucheron met gepatenteerde onzichtbare sluiting bestaat sinds 1947, Édith Piaf heeft 20 stuks ervan gehad. Veel draag comfort, ik heb in totaal 4 van gehad. Apple Watch heeft met zijn band wisselsysteem hierdoor geïnspireerd lijkt mij :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

hele leuke collectie. stijgt boven het gemiddelde uit.

1 like

Dank je! Nou dat is ook weer persoonlijk hè😊
Heb op HF ook veel geleerd over Japanse en Duitse merken. Maar vind afwijkende merken, voor HF begrip althans, mogen ook wel eens gezien worden.

1 like

René Boivin Solsticeafbeelding

33 likes

Zo fout, maar stiekem wel leuk! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like